Tigermor. Skrevet 15. desember 2007 #1 Skrevet 15. desember 2007 "legger inn dette her på skravle også jeg siden det er så liten aktivitet innpå 3tri så tidlig på mårran" I går hadde jeg veldig sterke kynnere i mange mange timer, men har sovet godt hele natten =) Da jeg våknet kl 06.30 for å gå på do kjente jeg at trusa var våt... undersøkte våtflekken nermere da jeg satt på do og det er ikke urin for det luktet ingenting av det. Det kjennes ut som vann i konsistens men jeg er veeldig i tvil om det kan være en liten skvett med fostervann som har lekket ut eller om det bare er tynn tynn utflod!! Det kom litt slim på papiret da jeg tørket meg...slimproppen gikk tidligere denne uken! Mange tanker oppi hodet nå ja...spennende dette her =) Har veldig lyst til at fødselen skal starte snart, men samtidig kan det godt vente et døgn enda siden vi egentlig skal feire 60års dagen til mamma i kveld!! Storkalas i leid lokale med koldtbord og masse godis =) Før min forrige fødsel gikk slimproppen tidlig i uka og fostervannet begynte å lekke et døgn før riene kom skikkelig, gutten kom natt til lørdag! Nicket mitt er litt feil siden jeg ikke kommer inn på min side =( Korrekt nick i dag er Tigermor fødeklar 8days to go!
Siza m/prinsesse og juleprins Skrevet 15. desember 2007 #2 Skrevet 15. desember 2007 Hvordan var det når du lakk fostervann sist da? Var det noe lignende som nå? De sier at hvis det er fostervann, så skal det ikke etterlate seg hvite flekker i trusa som utflod kan gjøre, så kan jo sjekke det litt på den måten kanskje?? Slimproppen din som går i flere omganger å kanskje? Hehe ellers veit jeg ikke hva jeg skal si jeg, om det er i gang eller ikke... Lykke til med både fest og fødsel uansett da:)
Tigermor. Skrevet 15. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 15. desember 2007 Hehe, takk for det Siza =) Har gått og vært kjempeutolmodig etter at fødselen skulle starte, men nå håper jeg mest at den venter litt til, med så mange tegn som jeg har hatt de siste dagene så virker det jo som at noe er på gang i løpet av relativt kort tid uansett, og da vil jeg gjerne få feire bursdagen til mamman min =) Det var ingen hvite flekker i trusa i mårrest nei, bare en våt stor flekk! Hadde desverre på svart truse så det var vanskelig å se om flekken hadde noen farge! Nå kommer det tynn tynn utflod så det kan jo virke som at det var det som kom i sted også! Uansett er det veldig spennende =)
Iselisom_Marie_Sondre Skrevet 15. desember 2007 #4 Skrevet 15. desember 2007 jeg hadde det sånn for noen dager siden og hardet enda. er ikke fostervann i mitt tilfølge. det var sånn veske greier som kommer ut mot slutten. for å gjøre det lettere i fødsel og sånn. akkurat som noe "bodylotion"for underlivet. det er blankt og tynt tynt slim. ikke noe farlig fikk jeg beskjed om
Tigermor. Skrevet 15. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 15. desember 2007 Høres ut som det kan være det samme til meg da... Føles litt "svett" i trusa liksom, blir ganske fuktig, og så kommer det noen våte flekker, men vanlig utflod er det iallefall ikke!
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 15. desember 2007 #6 Skrevet 15. desember 2007 Nå er jo ikke jeg fødeklar enda da.. Men jeg våknet av at det rant noe ut i natt, var helt tynnflytende, og luktet ingenting, så regner med at det jeg hadde var tynn tynn utflod... Men siden du hadde svart truse på så kan du jo se om flekken blir hvit når den tørker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå