Gjest Skrevet 15. desember 2007 #1 Skrevet 15. desember 2007 oppdaget i går at anklene mine ikke synes lengre (les: pga mye vann i kroppen) akkurat som med førstemann...da måtte jeg bli satt i gang pga jeg ikke fikk sove om natten...herregud håper jeg slipper det denne gangen også..
Hege & lille Hannah <3 Skrevet 15. desember 2007 #3 Skrevet 15. desember 2007 Anklene mine synes heller ikke lenger. Har veldig mye vann i kroppen ja :/ Men sover heldigvis fortsatt om natta da
Gjest Lenchen med jente i magen Skrevet 15. desember 2007 #5 Skrevet 15. desember 2007 Jeg hadde masse vann sist... Ikke så mye enda (0-1 på helsekortet). Når fikk dere mye? Jeg er i uke 33, og husker ikke helt når det slo inn for fullt sist,,
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2007 #6 Skrevet 15. desember 2007 Jeg begynte å få en del, men la en planke under hvert sengbein i fotenden, så jeg sover med beina litt opp. Hjelper!
TinaP Skrevet 15. desember 2007 #7 Skrevet 15. desember 2007 Hvilke ankler????? Føttene mine er så svære blitt. Godt jeg ikke er gravid på sommeren.
camosilla Skrevet 15. desember 2007 #8 Skrevet 15. desember 2007 mine er også borte....lagt et teppe under bena om natta, og gjør at søvnen blir mye bedre:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå