Tigermor. Skrevet 15. desember 2007 #1 Skrevet 15. desember 2007 I går hadde jeg veldig sterke kynnere i mange mange timer, men har sovet godt hele natten =) Da jeg våknet kl 06.30 for å gå på do kjente jeg at trusa var våt... undersøkte våtflekken nermere da jeg satt på do og det er ikke urin for det luktet ingenting av det. Det kjennes ut som vann i konsistens men jeg er veeldig i tvil om det kan være en liten skvett med fostervann som har lekket ut eller om det bare er tynn tynn utflod!! Det kom litt slim på papiret da jeg tørket meg...slimproppen gikk tidligere denne uken! Mange tanker oppi hodet nå ja...spennende dette her =) Har veldig lyst til at fødselen skal starte snart, men samtidig kan det godt vente et døgn enda siden vi egentlig skal feire 60års dagen til mamma i kveld!! Storkalas i leid lokale med koldtbord og masse godis =) Før min forrige fødsel gikk slimproppen tidlig i uka og fostervannet begynte å lekke et døgn før riene kom skikkelig, gutten kom natt til lørdag! Nicket mitt er litt feil siden jeg ikke kommer inn på min side =( Korrekt nick i dag er Tigermor fødeklar 8days to go!
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2007 #2 Skrevet 15. desember 2007 ja du skal se,det er din tur nå.høres ut som samme mønster,fra din forrige fødsel, ha lykke til,enten i selskap eller på føden
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå