Gå til innhold

termin i dag, men..

Anbefalte innlegg

Skrevet

ingen tegn på at noe skjer. Nå merker jeg at jeg begynner å bli veldig utålmodig - ikke er magen spesielt stor eller i veien, ikke har jeg mye plager, bare halsbrann og litt vondt i ryggen - men har lyst til å møte den lille og vite at han kom seg trygt ut liksom. Jeg gruer meg ikke til fødselen, men er redd for at noe skal skje med småen, enten på veien, eller nå den siste tiden i magen, eller at det er noe galt med han de ikke har oppdaget.

Jordmor sier på kontrollene at alt er bra, men synes det er lite som testes/undersøkes . jeg vet ikke hvor stor han er, eller omjeg er moden eller noe slikt, sjekker bare de vanlige tingene.

Jeg prøver mentalt å innstille meg på at han kanskje ikke kommer til jul, men da blir det ikke mye stemning her tror jeg - har liksom sett for meg jul med baby, ikke som gravid.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei:) Har det akkuratt likt som deg. 3 dager på overtid. Også redd for at noe ska skje eller er noe de ikke har oppdaget. Var på sjukehuset i dag pga blødning,men alt var fint sa de. Sjekket ikke om det var åpning:)

Har begynt med backup plan for julaften.Skal være hos oss,men begynner å få panikk på at jeg enten er gravid eller ligger på sjukehuset da. Hadde innstilt meg at han sko komme lenge før termin.

Vi får bite i oss med tålmodighet som de sier til meg på sjukehuset:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...