tertilus Skrevet 15. desember 2007 #1 Skrevet 15. desember 2007 Flere som er våkne og frustrerte over det?
Gjest Skrevet 15. desember 2007 #2 Skrevet 15. desember 2007 Yepp. Blir litt oppgitt over at Ole Lukkøye ikke dukker opp her...
Mamma'n til lille David Skrevet 15. desember 2007 #3 Skrevet 15. desember 2007 Jupp..sovna av klokka 23..våknet 02:30..lys våken.. slik har det vært den siste uka ! hva kommer det av mon tro??? Er 37+6 i dag
MegOgAlleMine Skrevet 15. desember 2007 #4 Skrevet 15. desember 2007 Det kan du si.. sover svært lite om dagen.. hadde vært bedre å gått litt i dvale før fødsel!
Gjest Skrevet 15. desember 2007 #5 Skrevet 15. desember 2007 Sånn har jeg hatt det i 2mnd nå.vi må hvist bare leve med det.Også så morro det er å sitte oppe hele natta!!
neila & desembernurket Skrevet 15. desember 2007 #6 Skrevet 15. desember 2007 Har ikke blitt mest søvn de siste nettene nei..... Og da jeg tenkte at NÅ sovne jeg snart litt før seks, ja da gikk vannet.... Siden jeg ikke hadde noen rier, kunne jeg legge meg, og komme til føden litt utpå formiddagen... men da jeg nesten va sovnet, ja da begynte det å mure godt.... Blir gjerne ikke så mye søvn her nei hehe... Har vært ensomt å sitte oppe om nettene... skjønner godt at flere enn meg er småfrustrerte ja.... Og blod i utfloden kan bety at slimproppen går... min gikk i allefall over to dager (torsdag og fredag), var i allefall sånn det så ut på meg... Godt mulig det er flere som har noe på gang ja
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå