Gå til innhold

SÅRT OG OPPHOVNET UNDERLIV ..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Underlivet mitt er bare kaos for tiden.

Jeg blir kjempe tørr med en gang jeg kommer ut av dusjen (må pga. svie og kløe dusje ca 3 - 4 ganger daglig), og får ganske tykk\klumpete hvit\gul utflod etter hvert sviende dobesøk, eller bare om jeg har beveget meg mye.

Jeg kan ikke lengre bruke truser siden jeg har så mye vann i kroppen at de blir så stram rundt lårene at jeg får utslett og gnagsår.

Underlivet er til tider opphovet til 3dobbel størrelse og jeg klarer da ikke sitte .

Var hos jordmor å leverte urinprøve, men hun kunne ikke finne noe som helst, og så jeg måtte bare være ekstra nøye med hygiene og om det ikke ble bedre så måtte jeg ta kontakt igjen .

Noen som har tips eller vet hva som kan brukes mot dette ?

Ei vennine hadde samme og prøvde canesten eller noe sånt, og hun hadde ingen forbedring og plages ennå med dette :\

Videoannonse
Annonse
Skrevet

deja vu:p

jordnøttolje? Lindra for meg:) Hadde det sånn i nesten 2 mndr tror jeg... Helt for jævli!!!!!

Fikk brukt truser med innlegg jeg da, ellers satt jeg fast i trusa og følte jeg reiv opp underlivet hver gang trusa gikk av... Å det er jo litt da når man flyger en del mer på do enn normalt..

Skrevet

huffamei...sånn hadde jeg det også på slutten av andre og begynnelsen av 3 trimester. Jeg vasket meg ofte og brukte nøytral såpe. Tok to kurer med Canesten og smørte meg ofte med den kremen som fulgte med og det må jeg si hjalp. Mannen min fikk ikke nærme seg underlivet engang stakkars...hehe.

Jeg fant til slutt ut at det hadde mye med trusene å gjøre. Elsker å gå i silke, men når man er gravid er ikke det akkurat noe sjakktrekk. Bomullstruser er bra, kjøp gravid-truser, de passer mye bedre, selv om de ikke akurat er hyper sexye:). Bakteriefloraen blir helt focka opp når det blir så klamt. Vi har skinnsofa, så passet på å sitte på et teppe eller no.

Et annet tips er at du kan bruke jojoba-olje etter canesten-kuren så får du smørt mellomkjøttet også i tillegg til å holde bakteriefloraen i sjakk.

Jeg føler med deg. Lykke til:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...