Gå til innhold

Bleking av tenner. Noen som vet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har kjøpt en type tannbleking på Vita, og denne typen er helt ny på markedet. Jeg bleket tennene mine hos tannlege for 3 år siden, og ble kjempefornøyd! Tenkte å friske litt opp igjen nå, og har derfor prøvd denne nye. Tennene mine er blitt skikkelig hvite og fine igjen etter 5 behandlinger på 20 min pr behandling.

Men er det noen som har peiling på om dette er veldig skadelig for emaljen på tennene? Står jo selvsagt ikke noe om dette i pakningsvedlegget.

Det skal visstnok holde ett år før man trenger å friske opp igjen, og helt opp til 5 år om man ikke drikker kaffe, te, røyker osv.

Vil jo ikke bruke det om det er veldig skadelig, men håper det ikke er det hvis man begrenser seg til kun en gang i året, for resultatet er skikkelig bra. Hadde mistet troen på at dette kunne virke da jeg har prøvd et par forskjellige for en tid tilbake som ikke ga resultater i det hele tatt. Penger rett ut av vinduet:/

Men denne virker, og når pakken koster under 400 kr, så er det virkelig verdt det!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det skal ikke skade om du ikke gjør det for ofte... Hør med en tannlege hvor ofte du kan bleke. Er nok ikke så lurt å bleke i eninga...

Emaljen er det hardeste hardvevet vi har på kroppen, så det skal nok tåle en del. Men jeg råder deg til å bruke fluor hver dag i hvertfall en uke før bleking og opptil 2 ganger daglig under blekingen. Detter for å styrke emaljen.

Skrevet

Er det den blå pakken? 3 tuber og en sånn dings til å ha massen i og inni munnen. Kjøpte en jeg og på vita som funka. men klarte bare å ha den i munnen i 5 min da. Brude visst prøve 20 min hvis den funker så godt som du sier:o)

Skrevet

Hei igjen. Jeg har fått pm ang spørsmål om navnet på dette blekemiddelet. Problemet er at jeg kastet omslaget på den, og der sto jo navnet på den. Typisk meg.

Men jeg skal kjøpe en ny pakke i dag (søndagsåpent her jeg bor i dag) så da skal jeg legge inn navn på denne. Jeg brukte siste rest i natt (får ikke sove som vanlig!!) så jeg må ha en ny.

Er så fornøyd med denne. Endelig en som virker.

Takk for svar, råd og tips jenter:) Håper dere blir like fornøyde som meg:)

Kommer tilbake med navn senere i dag:)

Skrevet

Til dere som har sendt pm og dere som har spurt her.

Denne typen tannbleking heter cosmo white og fåes hos Vita.

Den selges sikkert andre plasser også:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...