Gå til innhold

Vil kjøpe klokke til samboer til jul...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet egentlig ikke om han ønsker seg det... Men er vel litt bedre enn å være avhengig av mobilen hele tida?

Men hvor mye penger legger man i noe slikt, og hvilken type klokke?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

gubben her så nettopp i et blad, at det var en ok klokke, til ca 1600, og det er ikke så galt....

inex tror jeg merke hette, men er jo drøssevis av merker da...

det var i bladet som kom fra Bjørklund...

Skrevet

Kjøpte gant klokke til min kjære til bursdagen hans, brun lærreim og rund stor klokke. Syntes den var pen, mandig og klassisk (jeg liker ikke lenke på klokker) ga vel litt over 3000 kr for den om jeg ikke husker helt feil :) tror det er en midt på treet pris, ikke billigst men langt ifra dyrest.

Skrevet

Her i huset har vi i allefall erfart at billig er dyrt. Har kjøpt noen 200,- klokker som alle har kolapset. Kjøpte en nå som er en "merkeklokke", den var på salg til ca 600,-, og den går ennå. Selv kjøpte jeg meg en inex klokke i 1997, og den går som en klokke (hi, hi) ennå. Da kostet den rundt 1000,-.

Skrevet

Du får gode klokker av ok kvalitet fra rundt tusenlappen og oppover. Vil du ha kjente kvalitetsmerker ville jeg kikket på Certina eller Citizen. Dessuten finner du "billig" klokker i god kvalitet om du kikker på Inex.

Personlig er jeg glad i klokker med lenke. De aller stiligste er klokker i titan (mørk grått metall) De er veldig sterke og de veier nesten ingenting.... Mange som ikke er glad i å bruke klokke sverger til disse siden de veier så lite at man nesten ikke merker at man har klokke på.

Ville også kikket på batteriløse klokker. Det er jo så kjekt. (feks Citizen Eco-drive)

Gå til en seriøs forhandler så vil du få god hjelp.

Skrevet

Her stemmer jeg også for klokker i titan! Kjøpte faktisk en Certina DS i nettopp titan til sambo i 30-årsdag i går. Han er ikke glad i klokker, men jeg fikk anbefalt den for den var så lett. Men det var ikke billig, huff og huff. Er enig at man får veldig god hjelp i klokkeforretningen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...