Sprellemamma Skrevet 15. desember 2007 #1 Skrevet 15. desember 2007 Hei alle modne! Endelig fant jeg denne tråden! Har holdt meg på skravle/småtroll/amme-trådene, men her inne virker det veldig koselig. Har ikke hatt tid til å lese såå langt nedover før... ;-) Er en godt moden mamma på vestlandet, med to skjønne smågutter. Sprelle blir snart tre år og Snorkle blir 4 mnd lille julaften. Nå sover de søtt begge to, Sprellemannen er på julebord og jeg sitter å prøver å få oversikten på alle gavene som ikke er kjøpt... sukk. Tror heller jeg legger meg. Natta til dere som er våkne!
Julie Angelica:) Skrevet 15. desember 2007 #2 Skrevet 15. desember 2007 Hei og velkommen hit:) Ja her inne er det kjempehyggelig, og det er alltid koselig med nye "medlemmer". Jeg er 33 år og har en datter på litt over 17 mnd:) Vi bor på østlandet, nærmere bestemt Gjøvik. Jeg er ikke veldig ofte her, men henvender meg her når jeg trenger råd og veiledning. Alltid hjelp å få her:) Ha en fin førjulstid:) Klem fra Randi Cecilie og
dritgrei hei hei! Skrevet 15. desember 2007 #3 Skrevet 15. desember 2007 Hei sprellemamme, for et deilig nick du har! det er jo stort sett det de gjør... spreller. Fra de er inni magen til - ja jeg har velikke slutta å sprelle helt jeg heller ;-) Her er det kosleig å henge, så heng i vei og kos deg! gaveoversikt er ikke så lett, men i år har jeg valgt å holde meg til gaver til de aller nærmeste, og de eldste. de som er snart hundre år må jo få gave ;-))) vi snakkes
Plutseliten :) Skrevet 15. desember 2007 #4 Skrevet 15. desember 2007 Hei og velkommen! Det er så godt synes jeg...å sitte litt alene innimellom...utover natten.Og fundere på livet,planlegge juleinnkjøp,skrive julekort,plante blomsterløk,lese bok..osv Fortsatt god helg
frøydis m/ 4 Skrevet 16. desember 2007 #5 Skrevet 16. desember 2007 Velkommen sprellemamma! Her er det kjempekoselig å være.. Håper du fikk oversikt over julegavene. jeg skal kjøpe siste rest i morgen (håper jeg)
Sprellemamma Skrevet 16. desember 2007 Forfatter #6 Skrevet 16. desember 2007 Heisann! Igjen innom her før jeg tar kvelden.... Oversikten har jeg fått, og en viss plan er lagt. Så i morgen skal jeg fly lavt, med minsten på slep (eller på magen??) og forsøke å bli ferdig med butikkrundene. Gleder meg til å senke skuldrene og nyte julefreden. :-)
Gjest Skrevet 16. desember 2007 #7 Skrevet 16. desember 2007 Hei Sprellemamma og velkommen hit. Gleder meg til å høre mer fra deg.) Lykke til med julegavekjøpene. Ps! Gavekort er også kjekt, vet du:)
Sivalur Skrevet 17. desember 2007 #8 Skrevet 17. desember 2007 Velkommen! Fra en annen fersking her inne. Håper du får kontroll på gavene, julen skal jo liksom være kos men det er veldig lett for at det blir litt stress ja...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå