Gå til innhold

Svigerforeldrene gir personlige gaver til mannen min

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi bruker å få en gave sammen, og så får han mange personlige gaver til mange tusen. Jeg reagerer på at de gir han så mange egne gaver. Det er ingen av vennene våre som bruker det. Og svogeren min og dama får bare fellese gaver. Hva mener dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Man kan jo ikke be de stoppe heller...vil jeg tro.

Her får vi forresten bare felles gaver.

Han er jo tross alt sønnen deres, så de må jo få lov til å bruke mer penger på ham enn på deg. Men skjønner at det kan føles litt rart.

Skrevet

Det er det ikke opp til noen andre enn din samboer å mene noe om. Det mener jeg.

Skrevet

Oi, er det et problem og nå?

Damn. Kanskje jeg må gjemme vekk pakkene jeg får av mamma da, så ikke samboeren min blir lei seg.

:P

Skrevet

Jul handler faktisk ikke om gaver.

Skrevet

Tror jeg har vokst fra å reagere på slikt. Blir som når broren min og jeg var små og ikke kunne forskjellsbehandles.

Ville ikke reagert i det hele tatt. Sett pris på fellesgaven og samværet med familien i julen. Det at "ingen andre gjør sånn" er et uttrykk jeg hater.

"Alle andre gjør..." er like dumt. For hva har det med dere/oss å gjøre? Selv om ingen/alle gjør ditten og datten, så påvirker ikke det oss. Er ikke mer riktig eller feil av den grunn.

Skrevet

Hva er problemet?

Skrevet

Hva er det du er sur på?

At han får flere gaver eller at du bare får 1?

Skrevet

Jeg ville faktisk nesten følt det merkelig om jeg skulle få like mye i gave fra svigerforeldrene mine som samboeren får.

Skrevet

Hvis foreldrene hans har lyst til å kjøpe ekstra gaver til han må de vel få lov til det eller? hvis det er ting han har lyst på/trenger så slipper jo dere å bruke penger på det :)

Ser ikke noe galt i det i det hele tatt..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...