Gå til innhold

Når pynter dere juletreet deres???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal ha ks 21 desember, og vil ha litt julestemning før det.. Vi har pleid å pynte lillejulaften, men lurer litt på når jeg skal pynte treet nå!

Hva gjør dere??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lisje-julafta i år og:)

men skjønna deg sida du ha termin so nært jul:)

Skrevet

Pyntet det for noen dager siden =)

Men vi har kjøpt "fake" juletre i år, så det sto bare der og ventet..

Så når vi pyntet alt annet tok vi likegodt det også. Kan risikere å ligge på føden når vi vanligvis pynter (23.Desember) så da gjorde vi det litt tidlig så alt er klart =)

Skrevet

Satser på at vi rekker juletrepynting først og at babyen kommer etter at treet er ribbet for pynt uti januar.... Men har droppet en god del pynt i år, for sikkerhets skyld. Treet pleier vi å pynte på lille julaften, slik jeg er vant til hjemmefra.

For deres del, vil du vel være mest opptatt av den nye babyen på denne dagen, og dere er vel fortsatt på sykehuset. Ikke sikkert noen husker å vanne treet mens du er på barselavdelingen, trist å komme hjem til et tre som drysser (juletrær drysser jo temmelig fort hvis man glemmer å fylle på med vann de første par døgnene...)

Men hvorfor ikke pynte før du pleier, hvis du har lyst til det?

Skrevet

jeg har aldri pyntet juletreet så tidlig som i år. vi gjorde det helgen før første søndag i advent:) delvis pga mannen min som ikke har pleid å ha juletre (foreldrene hans feiret ikke jul så mye etter han var 5, varmt i australia på julaften). han syns det er så koselig. hjemme hos mamma har vi bestandig gjort det lillejulaften.

orker egentlig ikke ha så mye julepynt i år. blir så tomt når du pakker det ned igjen. og vil ikke ha så mye ekstra og gjøre etter at babyen har kommet.

Skrevet

Vi kjøper alltid juletreet siste uka før jul, og pynter med en gang. Er litt stas å ha det stående framme noen dager før jul, særlig for ungene. Dessuten får jeg akutt behov for å kvitte meg med alt julestæsj når det blir januar, så ved å få treet i hus noen dager før lille julaften, så varer jula lenger på en måte...

Skrevet

hei monica!

Jeg skal også ha keisersnitt 21.des, og vi skal pynte treet nå på søndag. Tidligere enn vi pleier ja. Jeg er vant med 23.des hjemmefra, men bor nå i Stavanger og her begynner jula tidligere, så vi har vel brukt å pynte 2-3 dager før jul.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...