XXIII.VI.MMVI * XXI.XII.MMVII Skrevet 14. desember 2007 #1 Skrevet 14. desember 2007 Jeg skal ha ks 21 desember, og vil ha litt julestemning før det.. Vi har pleid å pynte lillejulaften, men lurer litt på når jeg skal pynte treet nå! Hva gjør dere??
Gjest Skrevet 15. desember 2007 #2 Skrevet 15. desember 2007 Hadde jeg vært deg hadde jeg pynta det litt før Så kommer du i julestemning å alt er klart til dere kommer hjem fra sykehuset. Lykke til med ks
Siza m/prinsesse og juleprins Skrevet 15. desember 2007 #3 Skrevet 15. desember 2007 Det varierte litt når jeg bodde hjemme, men nå som jeg har min egen familie, så har mannen min alltid hatt som tradisjon å pynte lille julaften, og ikke før... Syns det er greit jeg også, å ha denne dagen, da blir ikke jula så innmari lang...
Morelli *fødte 06.08.08* Skrevet 15. desember 2007 #4 Skrevet 15. desember 2007 Hvis du har barn fra før, ville jeg definitivt pyntet treet før. Vi har det, og sambo skal jobbe 22 og 23 des, så vi pynter nok den 20 tenker jeg. Var i grunn aldri så opptatt av å ha juletre før sønnen ble født, så hvis dere ikke har barn, ville jeg bare slappet heeelt av å ikke styra så mye med det;-)...eller gjort det før ks:-)....eller fått noen til å gjøre det før du kommer hjem fra sykehuset, hehe;-) Masse lykke til!!!
Tredjemann på vei :D Skrevet 15. desember 2007 #5 Skrevet 15. desember 2007 Ville helt klart gjort det nå hvis jeg var i din situasjon! Men sånn til vanlig pynter vi treet på lillejulaften etter at småen har lagt seg om kvelden. Skal videreføre tradisjonen jeg er vant til, at foreldrene pynter treet etter at ungene er i seng slik at det blir en overraskelse når de våkner om morgenen:-) Jeg og søsteren min pleide å stille vekkerklokke tidlig hver julaften og liste oss ned trappa for å sette på lysene på juletreet! Så satt vi der under treet og drømte oss bort mens vi kikket på alt det fine vi hadde fått i julestrømpa vår:-)
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 15. desember 2007 #6 Skrevet 15. desember 2007 Vi pynter på lillejulaften. Men siden du skal ha ks like før jul, så hadde jeg villet pynte det før, så er alt klart til du kommer hjem.
Rosalille og sjarmtrollene Skrevet 15. desember 2007 #7 Skrevet 15. desember 2007 Jeg ville også pynta det før hvis jeg var deg Hva med i morgen for eksempel Er jo så koselig med tre da. Vi pleier egentlig også å gjøre det lille julaften. Men tenker vi tar det til fredag eller lørdag Jeg gleder meg jeg!!!!
Minnie Mom Skrevet 15. desember 2007 #8 Skrevet 15. desember 2007 Hjemme hos mamma og pappa hadde vi alltid tradisjon om at treet pyntes lille julaften. Vi skal imidlertid gjøre det imorgen. Det er fordi vi reiser bort lille julaften og er borte til kvelden 3. dag. For å få litt glede av det, velger vi å pynte en uke før. Skal bli koselig synes jeg! ) Jeg ville ha pyntet imorgen hvis jeg var deg!
Gjest Skrevet 15. desember 2007 #9 Skrevet 15. desember 2007 Kjøpte juletreet i dag, så nå står det i ganga å lyse mot meg.. hehe... Så i morgen blir det pynting... ) Får besøk hele jula, så treet blir pyntet før huset blir fult av folk mest hver dag ) Gleder meg såååå...
TrultemorM2Småtrulter+2012 :) Skrevet 15. desember 2007 #10 Skrevet 15. desember 2007 Vi pynter det lillejulaften. For meg virker det veldig rart å skulle pynte det noe tidligere, men det er vel fordi at vi alltid har pyntet det på lillejulaften hjemme hos mamma og pappa. Har sett inn gjennom vinduet hos andre som jeg ser har hatt juletreet i stua -ferdigpyntet i et par uker allerede! Det syns jeg er merkelig, men...hver vår tradisjon! I deres situasjon skjønner jeg veldig godt at du vil pynte treet litt tidligere. Det hadde nok jeg gjort og! Ta det f.eks. et par dager før du skal på sykehuset, så får du også litt gleden av det Lykke til med keisersnitt! Blir det julaften på sykehuset, eller satser du på å komme deg hjem før det?
Gjest Skrevet 15. desember 2007 #11 Skrevet 15. desember 2007 Første året jeg ikke feirer med familien min, så nå er det på tide med egne tradisjoner ;-) Men regner med å gjøre som vi alltid har gjort, pynte treet kvelden på lille julaften Gleder meg!
XXIII.VI.MMVI * XXI.XII.MMVII Skrevet 15. desember 2007 Forfatter #12 Skrevet 15. desember 2007 Takk for svar alle sammen!!! Kommer nok til å pynte det den 19 tenker jeg.. Jeg har alltid pyntet det lille julaften tidligere, så blir litt rart å ha det i hus så lenge før julaften.. Men har en sønn på halvannet år, så vil at juletreet skal være litt fremme før det kastes ut igjen. Kommer til å fortsette med lillejulaften tradisjonen fra neste år! Jeg SKAL være hjemme julaften! Eller komme hjem julaften, Dette er første jula som sønnen min gleder seg litt mer over pakker, og jeg er så spent på hvordan han reagerer på nissen! Vil ikke gå glipp av noe slikt! Og når jeg hadde ks med han var jeg ikke lenger på sykehus da enn om jeg drar hjem julaften nå.. Skal heldigvis til foreldrene mine på julaften, så jeg slipper å styre noe selv... Litt greit å kunne dra hjem når man ikke orker mere!!! Men skulle ting skje og de ikke vil skrive ut snuppa mi, eller meg, da blir jeg selvfølgelig! Setter ikke helsa på spill!!! Tusen takk for lykkeønskninger!!! Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå