Gjest Skrevet 14. desember 2007 #1 Skrevet 14. desember 2007 Hvorfor skal den ikke spises uoppvarmet, når den er så god på osten?
Inga Bling Skrevet 14. desember 2007 #3 Skrevet 14. desember 2007 Aner ikke. Bruker å røre den ut i yohurt og kalle den dressing. Selv om jeg burde varmet den. Men varm dressing høres ekkelt ut.
Gjest Skrevet 14. desember 2007 #4 Skrevet 14. desember 2007 Nå har den vært en snartur i ommen under ostehaugen, og kan jo kalles oppvarma. Jomsegode ostiser, kom og få!
Inga Bling Skrevet 14. desember 2007 #7 Skrevet 14. desember 2007 Her er det pottis og vin og iskonfekt. Gubben ble mektig glad for dem ja.
Inga Bling Skrevet 14. desember 2007 #8 Skrevet 14. desember 2007 Har du laga pepperkaker? Er det nok til kaker, hus og nøtter?
Gjest Skrevet 14. desember 2007 #9 Skrevet 14. desember 2007 Angrer på min stusselige ene. På den annen side kan det da skje at jeg ikke spiser opp fem pakker sjøl før jul - det synes jo om den enslige forsvinner.
Gjest Skrevet 14. desember 2007 #10 Skrevet 14. desember 2007 Nei, en ladning er akkurat passe til kaker. Men veldig enkel å drive med, såpass at vesla kjevla sjøl uten grin, og selv om det ble en del mel ble den god. Men anbefaler å lage dem litt tjukkere, de var best. Kanskje pynte i morra, om jeg da kommer ut i dagslys - i dag har jeg ikke vært utafor døra. Men for en snasent ryddig gang jeg har fått. Og rydda hennes rom, og lagd julegaver (glitter galore) og pepperkaker, og montert verandabordet hvor jeg nå har fakkel. Det var faktisk dødskult lite brettbord!
Inga Bling Skrevet 14. desember 2007 #11 Skrevet 14. desember 2007 De bordene hadde vært råtøffe nattbord i den rette settingen. Med litt bøker på og en stor kopp med kaffe eller noe sånt.
Gjest Skrevet 14. desember 2007 #12 Skrevet 14. desember 2007 Superide. Når vi får gifta oss skal vi ha dem overalt. Nattbord, balkongbord, - og jeg tenkte egentlig at jeg vil ha det som salongbord neste gang Lack gir seg.
Gjest Skrevet 14. desember 2007 #13 Skrevet 14. desember 2007 Forresten: bivirkning er smileyer, hehe.
Inga Bling Skrevet 14. desember 2007 #14 Skrevet 14. desember 2007 Ja, kult. Helt sånn chabby chick eller hva det heter. Loslitt på norsk. Er pepperkakene gode?Tror vi tar dem søndag, så prøver jeg å samle hele familien om verket. (gruer meg) Juletre i morgen.
Gjest Skrevet 14. desember 2007 #15 Skrevet 14. desember 2007 Nok plass og høytrykksspyling etterpå, så... Loslitt er helt oss. Dessuten skal jeg være hjemmeværende og ha interessante små prosjekter med lange mellomrom.
Inga Bling Skrevet 14. desember 2007 #16 Skrevet 14. desember 2007 Jeg må være utearbeidende. Og da helst undervisende tror jeg. Tror egentlig lærer er mitt virke. Jeg liker meg så godt på jobb, hadde det ikke vært for alle kollegene hadde det vært bedre enn å ha fri.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå