Gå til innhold

Hva syns dere om navnet Madelene?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på å kalle den lille for Madelene. Hva synest dere om navnet?

Videoannonse
Annonse
Gjest VerdensHeldigsteMamma
Skrevet

Syns det er et vakkert navn! For meg blir det litt for "nobelt", hvis du skjønner, men syns definitivt at det er et veldig pent navn selv om jeg ikke ville brukt det.

Skrevet

Synes det var en litt rar måte å skrive det på, for tenker på Prinsesse Madeleine av Sverige.

 

Ellers blir det litt Madde Lene...

 

 

Skrevet

Kjempe fint. Vet jeg får gutt,men visst det skulle dukket opp en jente allikevel så vil sambo at hun skal hete det:)

Skrevet

Kjempe flott navn! Vi har Madelen som vårt andre valg ;o)

Skrevet

syns det er fint jeg:) tenkte selv paa navnet men her blir det gutt:)

Skrevet

Snuppa vår skal hete Madeleine.. Syns det er et kjempefint navn! :o)

Skrevet

Liker det ikke, syns det er litt klissete.

Skrevet

Madelen/Madelene/ Madeleine er nydelig!!! :D

 

Kjenner et så innmari nydelig menneske som heter det!! :D

 

Går ikke an å være sur når man hører det navnet der!!! :D

Skrevet

Kommer an på etternavnet... Litt langt dersom man har to etternavn eller et etternavn med mange stavelser. Hva med Malene? Litt kortere... Og lettere å stave. Kjenner en skjønn jente som heter det. :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...