Anonym bruker Skrevet 14. desember 2007 #1 Skrevet 14. desember 2007 Hvis man ikke bor sammen med far etter barnet er født og man har foreldreansvaret alene, kan man kreve at faren betaler halvparten av kostnadene ved en dåp? Noen som vet om det finnes noen regler om dette?
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2007 #2 Skrevet 15. desember 2007 Hvorfor i all verden tror du det???? Det er jo DITT valg å døpe ungen! Hvis du melder barnet inn i FRP eller speideren skal du kreve han for halve årsavgifta da eller??
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2007 #3 Skrevet 15. desember 2007 Det var ei som sa noen hadde fått støtte når det gjaldt konfirmasjon. Jeg trodde det ikke var noen støtte, men ville høre for sikkerhets skyld. Greit å forhøre seg om alle sine rettigheter, du trenger ikke å virke så høygira for et lite spørsmål som dette...
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2007 #4 Skrevet 15. desember 2007 Men kjære vene! Hvor blåst går det an å bli?
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2007 #5 Skrevet 16. desember 2007 Unskyld meg, men hvor BLÅST går det ann at du blir?! At du reagerer bare for at noen kommer med et spm her.... Her er det låv å spørre om alt, uten at man trenger å reagere på det!! Makan til frekkhet.. Skjerp deg!!
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2007 #6 Skrevet 16. desember 2007 Hun (eller han) sliter med innestengt sinne. Må nesten synes synd på personen hehe.
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2007 #7 Skrevet 16. desember 2007 Jeg er medlem av indremisjonen og senterpartiet. Kan jeg spørre exèn om pengestøtte? Finnes det noen regler for dette?
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2008 #8 Skrevet 13. januar 2008 om far er "bedt" og noe av hans familie skal komme er vel det naturlig, men om han ikke har noen del i barnets liv og ikke skal i dåpen så nei.
baby 07.02. Skrevet 20. januar 2008 #9 Skrevet 20. januar 2008 Synn du skal få så utrolig useriøse svar... Ring nav du:) Jeg vet ikke hvodan det fungerer men jeg vet det er slik når det er konf ja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå