meg og mine <3 Skrevet 14. desember 2007 #2 Skrevet 14. desember 2007 jeg har kjøpt playstation 3 til min samboer, og fra lillegutt har jeg kjøpt et spill og bluray fjernkontroll. litt dyre gaver,men jeg vet han blir gla for d, og jeg syns han fortjener d =) har spart for å få kjøpt d, men du jeg gleder meg til han åpner gaven =)
Gjest Skrevet 14. desember 2007 #3 Skrevet 14. desember 2007 Har kjøpt psp i dag og han fikk den med en gang så nå anser jeg meg selv som alenemor fra nå av... kanskje jeg skal søke overgangsstønad? hehe. hvor mye det kostet er ikke lov å si på dib dessverre...=P
Gjest Skrevet 14. desember 2007 #4 Skrevet 14. desember 2007 Her har han nettopp kjøpt seg ny flatskjerm til dataen, men han får ei bok og ett gavekort på cd-butikk - 400 kr:)
*musefis* med 2 store og 2 små Skrevet 14. desember 2007 #6 Skrevet 14. desember 2007 Et lærbelte fra Clas Ohlsson med spenne der man kan oppbevare kredittkortet, hehe!! Genialt og til bare 99,- hehehehe!!! )
Sommerfugl78 Skrevet 15. desember 2007 #7 Skrevet 15. desember 2007 Ja det er det STORE spørsmålet.... Aner ikke hva jeg skal kjøpe. Han pleier å kjøpe fine gaver til meg. Men jeg har rett og slett ingen anelse, begynner å bli desperat snart....hjelp!! )
Gjest Skrevet 15. desember 2007 #8 Skrevet 15. desember 2007 mortil2 enda: nei etter den eviglange diskusjonen om en viss persons liste over gaver til sin sønn er det nå konkludert med at å oppgi pris på gaver er en dødssynd her på dib. Da er man enten skryter eller gjerrig.
Gjest Skrevet 15. desember 2007 #9 Skrevet 15. desember 2007 Mannen får Macbook som han er med og betaler på selv, pluss speiselag. Også lurte jeg på å putte en iPod i strømpa i tillegg... Men bare dersom kampanjen fremdeles er at man får med en når man kjøper maskin da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå