Gå til innhold

Hva skal jeg kjøpe til mannen min?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har kjøpt playstation 3 til min samboer, og fra lillegutt har jeg kjøpt et spill og bluray fjernkontroll.

litt dyre gaver,men jeg vet han blir gla for d, og jeg syns han fortjener d =) har spart for å få kjøpt d, men du jeg gleder meg til han åpner gaven =)

Skrevet

Har kjøpt psp i dag og han fikk den med en gang så nå anser jeg meg selv som alenemor fra nå av... kanskje jeg skal søke overgangsstønad? hehe.

hvor mye det kostet er ikke lov å si på dib dessverre...=P

Skrevet

Her har han nettopp kjøpt seg ny flatskjerm til dataen, men han får ei bok og ett gavekort på cd-butikk - 400 kr:)

Skrevet

Ikke lov til å si pris??

Skrevet

Et lærbelte fra Clas Ohlsson med spenne der man kan oppbevare kredittkortet, hehe!! Genialt og til bare 99,- hehehehe!!! :o)

Skrevet

Ja det er det STORE spørsmålet.... Aner ikke hva jeg skal kjøpe. Han pleier å kjøpe fine gaver til meg. Men jeg har rett og slett ingen anelse, begynner å bli desperat snart....hjelp!! :o)

Skrevet

mortil2 enda: nei etter den eviglange diskusjonen om en viss persons liste over gaver til sin sønn er det nå konkludert med at å oppgi pris på gaver er en dødssynd her på dib. Da er man enten skryter eller gjerrig.

Skrevet

Mannen får Macbook som han er med og betaler på selv, pluss speiselag.

Også lurte jeg på å putte en iPod i strømpa i tillegg...

Men bare dersom kampanjen fremdeles er at man får med en når man kjøper maskin da...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...