Inga Bling Skrevet 14. desember 2007 #1 Skrevet 14. desember 2007 usj. Tenk på det da. Kroppsvesker over alt, og munn og kjønn og isj og uff. Men godt da.
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2007 #2 Skrevet 14. desember 2007 Sikkert mange som er enige med deg. Her er det jo folk som mener det er ekkelt og unaturlig å føde vaginalt.
Loglady Skrevet 14. desember 2007 #3 Skrevet 14. desember 2007 Det er så ekkelt atte. Glatt også, akkurat som på vinter'n. Best med brodder.
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2007 #4 Skrevet 14. desember 2007 Du kan jo alltids strø.............?
Inga Bling Skrevet 14. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 14. desember 2007 Bruker oftere glidemiddel egentlig enn strø.. (au)
Mrs. Hodge Skrevet 14. desember 2007 #6 Skrevet 14. desember 2007 strø?? du kan jo saltlegge for å være helt sikker...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå