Gå til innhold

April: "Nei, eg e opptatt"


**synne**

Anbefalte innlegg

Dagen var på hell, og det var tid for at snuppa skulle få kveldstellet sitt. Jeg roper på henne fra badet, at hun må komme nå. Da kommer det så fint tilbake fra stuen -bak filmbladet. "Nei, ikke nå, mamma! Eg e opptatt no!" Det ble så urkomisk, at hele legginga ble godt forsinka.. Vi bare lo og lo... Og så ville hun sitte på do -med bladet sitt.. Uansett hva vi spurte henne om, så fikk vi til svar med oppgitt tone at hun er jo opptatt! Leser bladet sitt på do.. hihi... Ja.. Det ble en komisk kveld...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja de er artige når de er så veslevoksne :-)

Lille og jeg spiste grillet kylling til middag her en dag (jadda....slapp husmor...), også hadde vi kjøpt grove rundestykker til (litt sunne også da :-). Da vi skulle spise oppdaget jeg at vi ikke hadde smør, og valgt å bruke Frokostsalat på rundtsykke for at det ikke skulle bli så tørt. Litt ut i måltidet spurte jeg LIlle om hvordan det var med Frokostsalat til kylling. Han så på meg, tok en bit til av rundstykket som han smakte/tygde vel og lenge på før han sa: " Helt åååålræit" Skratta så jeg holdt på å dette av stolen. Vi bruker ikke det uttrykket en gang :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...