Tøysetipp Skrevet 14. desember 2007 #1 Skrevet 14. desember 2007 Hvorfor kunne ikke jeg bare bli født litt senere? Jeg ønsket meg alltid et barbieslott.. Men, fikk jeg det? Neeida.. Superkjipe foreldre..Jeg fikk klær.. Og et instrument.. Dessuten måtte jeg ønske meg leker et helt år før det ble jul og bursdag.. En tur på obs er ikke det samme som det var for 20 år siden.. Jeg hang i lekeseksjonen og drømte meg bort i dukker og slott. Og måtte bli dratt etter armen ut av obs.. Neste jul... ja.... Traumatisk!
Tommage♀♂ Skrevet 14. desember 2007 #2 Skrevet 14. desember 2007 Men tenk den herlige følelsen den dagen vi faktisk fikk noe vi hadde ønsket oss lenge! Å, den var god den=) Barna nå får jo nesten alt de ønsker seg (innen rimelighetens grenser), blir ikke helt det samme å ønske seg noe da... Derfor kjøper jeg faktisk bare leker til jul og bursdag til barna mine! Hender de får en lite bok eller noe utenom, men ikke mye=)
NoDoubt Skrevet 14. desember 2007 #3 Skrevet 14. desember 2007 Moren min ønsket seg så inderlig en dukkevogn da hun var liten. Vennina hennes mistet faren sin og da fikk hun dukkevogn. Rett etter mistet ei annen en slektning og fikk dukkevogn. Det resulterte i at min mor lå å tenkte hver kveld på hvem hun kunne unnvære for å få en dukkevogn. Off:-( Da ønsker du deg noe inderlig! Hun fikk aldri dukkevogn:-( Så da hun fødte sitt første barn, en jente, så kjøpte hun dukkevogn med en gang:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå