catine Skrevet 14. desember 2007 #1 Skrevet 14. desember 2007 Noen som så det? Synes kjolen til HIlde Hummelvold var så fin og lurer på om noen vet hvilket merke det er ?? og hvor kjøpe den??
cherry coke Skrevet 14. desember 2007 #4 Skrevet 14. desember 2007 What?!? Sorry altså, men den så ut som noe Martha Louise kunne hatt p seg på en eventyrfortelling=)
* 5 om dagen * Skrevet 14. desember 2007 #5 Skrevet 14. desember 2007 den var kjempefin, mere vet jeg ikke. men jeg mener at jeg har sett martha i en slik kjole før...
Katja Skrevet 14. desember 2007 #6 Skrevet 14. desember 2007 Ja, den var morsom. Likte ikke de strikkegreiene, for jeg ser for meg at det klør, hehe. Er ikke sikkert at den kan kjøpes på butikk da, kanskje det er en designerkjole.
Katja Skrevet 14. desember 2007 #7 Skrevet 14. desember 2007 5 om dagen Da er det ikke bare jeg som tuller i hodet mitt, jeg satt også å tenkte på at Martha har en slik kjole, men så tenke jeg kanskje at jeg blanda den med den guli tulipankjolen til Martha, hehe
Katja Skrevet 14. desember 2007 #8 Skrevet 14. desember 2007 Kan jo umulig være vanskelig å sy. Den der tror jeg til og med at jeg skulle klart. Er jo ikke så farlig om alt ikke er helt beint og i vater, kjolen skal jo være litt rufsete i kantene
catine Skrevet 14. desember 2007 Forfatter #9 Skrevet 14. desember 2007 Hehe! Ja vi har alle forskjellig smak, men jeg likte den:) vet jeg har sett lignende kjoler før på "tv-damer", og det er sikkert en designkjole.., men lurer på hvem som har den.... Ingen som vet..?? (eller hvordan jeg eventuelt kan finne det ut?)
cherry coke Skrevet 14. desember 2007 #10 Skrevet 14. desember 2007 Helt garantert en noesk designer. Søk på norske designere på google og se hva du får opp=)
Isabella og Casper´s mamma Skrevet 14. desember 2007 #11 Skrevet 14. desember 2007 Jeg tror det er en Tulip & tatamo kjole ) De er nydelige! Martha Lovise bruker mange av dem og Solveig Kloppen hadde ofte på seg kjolene deres i Idol så den var ganske gjenkjennelig! Har også sett Vår Staude med lignende kjole i God Morgen Norge ) De har ihvertfall en butikk på Holbergsplass i Oslo! Jeg likte Hilde Hummelvold sin kjole kjempegodt!
cherry coke Skrevet 14. desember 2007 #12 Skrevet 14. desember 2007 Hmmmm....kanskje jeg bør revurdere smaken min?=) Synes det så ut som en klovne kjole....Men men ...smaken er som baken=)
Sommerfugl78 Skrevet 15. desember 2007 #13 Skrevet 15. desember 2007 Jepp, den er nok fra Tulip & tatamo i Pilestredet v/ Holbergs plass i Oslo. Bare sååå fin. Gikk forbi den butikken hver dag på vei til og fra skolen i fjor. Så den også på tv i kveld, og det kribler i fingrene mine etter å lage/sy, men det blir liten tid nå med baby i huset. Baker forresten julekaker nå i de sene nattetimer
Tante Blås Squaw Skrevet 15. desember 2007 #14 Skrevet 15. desember 2007 Jeg syns kjolen til Hilde Humlepung så ut som noe fra barneavdelinga på H&M, jeg.....hihi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå