Gå til innhold

Plastik eller vanlig juletre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Selv liker jeg best den ekte varen..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde aldri i verden kjøpt meg plast tre, da hadde jeg heller droppet å ha juletre!

Skrevet

Enig med Nissemami..:)

Skrevet

Plast?! Her er det kun edelgran som gjelder....

Skrevet

EKTE selvfølgelig! og det skal være edelgran.

Sambo vil helst ha plast fordi det ikke drysser, og lettere å fjerne.

Ikke aktuelt! Jeg skal heller ta hele jobben med å sage det i mange biter:-) :-) ... med glede!

Skrevet

ekte vare:D

Skrevet

Går i skogen å henter selv har med mann å unger og sefølgelig nisste og kakao.

Skrevet

blir plast i år gitt! det finnes ikke et tre i norges land som er bra nok for standaden min når det gjelder juletre og jeg irriterer meg år etter år over at det mangler en grein her, eller der..

men jeg kommer til å savne lukta av gran ja. men skal lage noen dekorasjoner med granbar da så..

Skrevet

Liker ordentlig best, har egentlig annonsert at jeg ALRDI skal ha en stygt plasttre i hus fordi det blir ikke jul uten ordentlig gran....Men nå har Lucas astma så da er det lite lurt å ha levende tre.. så må nok bite i det sure eplet..

Skrevet

Edelgran

Plastikk-tre kommer ikke over min dørstokk!

Skrevet

Her blir det plast. pga astma, kan ikkje en gang ha svibla eller julestjerne. men e blitt vant med det nu..

Skrevet

Vanlig såklart!! :)

Skrevet

Har også en gutt med astma, er det ikke lurt med levende tre da? Hvorfor? Burde vi også kjøpe plastik?

Skrevet

Jentongen min bli sinnsyk tett av det, selv om vi e på besøk kort tid hos folk med ekte. men det e jo selvsagt forskjellig. Fikk tips fra sykehuset om å unngå ekte juletre, julestjerne, å svibla.

Skrevet

Det er en enorm skokk med smådyr og annet rusk og rask i trærne som ikke er gunstig. Leste på www.naaf.no at om man skal ha levende bør man spyle det godt og la det tørke et sted hvor ikke barnet er før man tar det inn..

Skrevet

Vanlig eller ingenting! :) I år blir det ingenting ettersom vi reiser bort hele julen... *snufs* :(

Skrevet

Å Vi som har to store julestjerner på kjøkkenet! Har har vært tett en stund nå også, tenk hvis det er de da, får hive de ut.. Har ikke tenkt den tanken en gang jeg!

Skrevet

blir ikke hjemme denne jula, men neste jul så skal det kun være ekte tre, ikke søren om det skal være noe plastikk tre hos meg..

Skrevet

Plast!

Genialt:-) Like fint tre hvert år. Dessuten har jeg allergi så vanlig gtre er uaktuelt!

Skrevet

vicimor, det e ikkje så greit å vite ka dæm reagere på. Jula har vært fin di 2 siste åran da vi fikk utdisse juletradisjonan. Så man må bere bruke fantasien å pynte med noe anna.

Skrevet

Ekte vare, takk!

De siste årene har vi hatt fjell-edelgran, og det skal vi ha hvert eneste år framover, så lenge vi klarer å få tak i!

Skrevet

Jatakk begge deler. Vi har et i plast som skifter farge. Sånn lysgreier som går over i forskjellige farger. Dette står på loftstua. Mannen i huset syns det varSÅ lekkert så han kjøpte seg like godt et for noen år siden. Greit nok, så lenge æ får ha et stort pent ekte stikkende tre nede i stua!! Men vi pleier jo å sitte på loftstua å pakke opp pakker da..

Dropper å tenke på alle de der krypene som lever i treet! Det blir som med pølser og fiskepinner og fiskegrateng osv. DEt man ikke vet er der det har man ikke vodt av...

DE krypene har ikke plaga meg.

Men i år spøker det vel for luletreet mitt i stua:( skal ha barndåp 1 juledag med 26 gjester

Skrevet

"de krypene har ikke plaga meg" - men i innlegget over her ble det nevnt i forbindelse med astma. For astmatikere er nemlig disse dyrene et problem, de bidrar til ekstra belastning på et allerede slitent pusteorgan.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...