esgs Skrevet 14. desember 2007 #1 Skrevet 14. desember 2007 Ser etter hotell i London. Har funnet et fem stjerners hotell til kr 3000,- for tre overnattinger. Det ligger rett ved Tower of London. Kan noen fortelle meg om dette er sentralt i London? LAngt fra piccadilly circus og Oxford street?
Mersa og gutta <3 Skrevet 14. desember 2007 #2 Skrevet 14. desember 2007 Er veldig sentalt, går til Piccadilly på ca 15-20 min vil jeg tro...Og derfra er det vel 5-10 min til Oxford Street....Og hvis du har funnet et godt hotell til den prisen er du veldig heldig! Kan jeg få link? Er dyyyyrt i London! Eller er det forresten per person i rommet? Da er det jo ikke billig...
Mersa og gutta <3 Skrevet 14. desember 2007 #3 Skrevet 14. desember 2007 Nei, nå tenkte jeg litt feil! Er vel ca 30 min til Piccadilly! Men går fint med tuber fordi der da!
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 14. desember 2007 #4 Skrevet 14. desember 2007 Er ikke langt unna de stedene, nei. Vi var nettopp i London. Bodde i Bayswater. Det var også veldig sentralt. Hotellet het Bayswater Inn, og vi ga rundt det samme for 3 overnattinger...
esgs Skrevet 14. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 14. desember 2007 Ja, jeg synes nesten det var for billig. Vet ikke helt hvordan jeg lager link, men har ihvertfall kopiert nettsiden. Gå inn på denne, og se Range City hotell. Har aldri bestilt hotell på nettet før, man må jo legge igjen kredittkortnr. og jeg er litt skeptisk til det. Hva tror du, tror du det er greit? http://www.no.lastminute.com/ln/hotel/cgi-bin/show_hotels.cgi?rf_url_id=237320406
Mersa og gutta <3 Skrevet 14. desember 2007 #6 Skrevet 14. desember 2007 Ja, jeg tror nok det går greit. Og er veldig sentralt! Vi har bestilt hotell i London over nettet flere ganger og gått bra alle gangene. Når er det dere skal reise? Vi har helt dilla på London, har ikke vært der på et år nå, og det synes vi er kjempe lenge!! hihi Mye kjekt å se og mye bra shopping!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå