Gå til innhold

Mens jeg alikevel får kjeft...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Siden endel synes det er så forferdelig å diskutere hvor mye penger man bruker på julegaver, hvorfor gidder dere da å lese en tråd hvor det står med fet skrift hva den inneholder??

Har man en mening å komme med, så flott, men hvis det bare er for å si at den og den er dum osv, hva er da vitsen??

Er det regnet som skryt å si hva men bruker av penger på diverse ting??

Hvordan man presterer på skolen, i jobbsammenheng osv???

Hva er det lov å diskutere tilslutt? Hva man skal ha til middag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synd du ikke kan få sosial kompetanse på tube, eventuelt i vaksineform.

Skrevet

Drit i andre, det har jeg begynt med og det føles deilig.. :) Vi bestemmer selv hva vi vil gi i gaver til barna våre. Jeg synes det er trist at dette minner mest om et hakkforum til tider og det har gjort at jeg er her mindre og mindre. Jeg har ikke blitt hakket på, men kan ofte irritere meg over skarpe kommentarer andre får.

Skrevet

Går vel ikke det heller, for du kan jo servere noe usunt...?!?

:-)

Skrevet

Det er lov å diskutere inntekt, utgift og hva man har igjen per mnd. Hvordan du bruker penga dine derimot kan du holde smella om... (DiBmentalitet:p)

Utover det så vil jeg si meg noe enig med intimnissemor, for det er faktisk sosial kompetanse det handler om, og det å kunne formulere seg.

Skrevet

Hm?? er det noen som serverer usunn middag her? jeg trodde alle var supermammaer, men så er det noen som serverer usunn mat, oi oi......................

;-)

Skrevet

He he jeg er så hardhudet jeg da, at jeg er ikke i nærheten av å komme med et innlegg for å si at farvel, nå orker jeg ikke være her mer el....

Synes bare det er tåpelig at enkelte ikke kan svare med å legge frem meningene sine på en saklig måte, men men... No problem!

Skrevet

Det kan jo være mange som er enig med deg, men som ikke har behov for å skrive det...eller hvor mye penger man bruker generelt på ditt og datt. Innlegget som startet hele debatten i kveld er og blir for dumt.....

Skrevet

Er det ikke bare å la være å gå inn på en sånn tråd da, det er faktisk mange her inne som synes det er ok å lese slike tråder....

Har ikke noe prob med å formulere meg jeg, og er ikke redd for å si at jeg har god råd, el at jeg nok bruker litt ekstra på barna mine.

Jeg er ydmyk i forhold til at andre ikke har det så godt, men jeg må jo leve mitt liv slik jeg vil leve det.

Skrevet

Enig. Vil man ikke si hva man har brukt, ok. Synes man at noen har brukt for mye, ok. Men hvorfor bry seg om hva andre diskuterer, hvis man ikke kan komme med noe konstruktivt?

Skrevet

om du er så hardhuda, å sånt, å ikke bryr deg, å skal ikke forlate oss, å ikke bryr deg, altså...

koffer i nasa driv du å fortsette å gnelle om det?

ka får du ut av det? skjønne ikke du at folk (meg) begynne å bli lei det gnålet ditt om de julegavan? so what - du handle til ongan for 3000, eg kjøpe gave til mini for 100kr! det er jo uansett heeelt uinteressant for andre enn folk som kjenne oss å vite det!

no har eg me vilje latt vær å kommentere tiliar, for eg lar være å trykke på uinteressante tråda, men no måtte eg bare.

la vær, ta dæ en øl, slapp av, å slutt å gnell!! kos med mann din heller da..!

gje mø styrke ka med mas!! kvinnfolk å tomflaske!!!

Skrevet

La være å gå inn på tråder hvor du ser navnet mitt, så slipper du å irritere deg så fælt da vettu:-)

Sambo er på jobb, så jeg blir nok her inne en stund til:-)

Skrevet

hmmmm synes det var flere konstruktive innlegg i debatten, men jeg har vært borte noen timer så er ikke helt oppdatert. De fleste synes vel at det handler om hvilke verdier man ønsker at barna skal sette pris på. Jeg tror ikke disse verdiene har noe med hvor mange og hvor dyre gaver man får i julen. man blir ikke bortskjemt av et gavelass 1 gang pr år.....er nok de andre 364 dagene i året som gjelder:)

Skrevet

De konstruktive innleggene er bra, jeg skjønner jo hva folk mener.

De innleggene jeg ... vel... synes er tåpelige, er de innleggene som sier; du er dust i huet, du er blond osv... Men samme kan det være. Jeg har fått frem det jeg ville og tror mesteparten av folkene her inne skjønner hva jeg mener, om de er uenige el ikke spiller ingen rolle:-) Vi er alle forskjellige.

Skrevet

ja slike svar face to face ville jo vitne om ekstrem dårlig evne til kommunikasjon hehehehe

personlig synes jeg det blir litt kjedelig med ørten tråder om julegaver og ikke minst hvor mye de koster.

Skrevet

Enig, men dette begynte faktisk talt veldig uskyldig. Skulle bare "gi min støtte" til ei annen som fikk mye kjeft for å ha kjøpt dyre presanger..

Men følte liksom at jeg måtte svare på alle disse svarene jeg fikk da..

Morsomt å få god respons på noe i alle fall, det er jo ofte sånn at man får mest respons på sånne helt dølle tråder som hva skal vi ha til middag, hva synes dere om dette navnet, hva kjøper dere til jul osv...

Skrevet

ja noe skal vi jo skravle om:) Poenget med den første tråden og reaksjonene er vel mere fordi hun lurte på om det var nok......? 10 gaver til en samlet sum av xx antall kroner er det nok? Jeg tror faktisk ikke hun tullet heller for det står i stil med innlegg som "Er tomatsuppe til middag fattigmannskost"?

Jeg tror også det er en tid hvor kanskje noen har dårlig samvittighet pga dårlig økonomi og julegaver. Kanskje man ikke har råd til å kjøpe det ungene ønsker seg til jul. Det gjør selvfølgelig vondt og når da noen vifter med det røde flagget blir det litt usaklig. Det er lov til å trå varsomt selv på nett.

Skrevet

Er enig i at det innlegget var unødvendig. Selvfølgelig er det nok, alt hva hun kjøpte. Men synes det ble vel mye pepper for den summen hun hadde brukt... Det er faktisk vanlig at folk bruker den summen og mer til jul, på ungene. Sier ikke at det er nødvendig, men vi lever i et samfunn hvor mange har god råd og da får man ofte en slik utvikling.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...