Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er så sinnsykt røyk sugen , og er i uke 37! Jeg er millimerter fra å ta meg en røyk.

Jeg meg alle gode grunnene til å ikke røyke.

Gi meg alle farene og negative tingene med å røyke i svangerskapet.

Fort fort fort!

Alle skummle fakta opplysninger.

- røyksugen , sta og skikkelig skikkelig opphengt i å IKKE ta en røyk.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kast tobakken i ovnen, og tenn på den.. Så slipper du at den ligger å frister. :)

Skrevet

Ta deg en dusj, skrell et eple, ta på deg og gå en rask tur, spis saltstenger eller potetgull, skift på senga, vask toalettet, skriv handleliste til neste uke, sorter cd'r, rydd kjøkkenet, kort sagt, distraher deg selv!

Skrevet

Jeg også har vært veldig røyksugen, men er vel på grunn av stress og nærvøsitet med fødselen, men pleier å gå meg en tur.. små spise på noe, men ikke spise seg mett for da frister røyken enda mer.. og støtter den med å dusje.. gjør noe der man vanligvis ikke røyker.. hehe...

Skrevet

Jeg kjenner og vet at røyken blir ikke kastet , suget er der. Faen den har så makt over meg.

Det som hjelper er alle fakta opplysninger om HVOR farlig det er å røyke med baby i magen, og hvorfor det er farlig.

Leser som baaaaaaaaare det her nå.. Å nispiser mandariner!!

Gjest VerdensHeldigsteMamma
Skrevet

Har hørt at hvis mor tar seg en røyk, så ser man tydelig på ultralydbilde at babyen påvirkes veldig - den får alle giftstoffene rett inn den lille kroppen sin, og den tåler det så mye dårligere enn deg.

Kast røyken - det er det beste du kan gjøre for babyen din! Hvordan ville du hatt det med deg selv hvis du nå tar deg en røyk, og så i morgen spontanaborterer du? Ikke ta sjansen, det livet du bærer inni deg er så dyrebart. Hold deg sterk!!

Mange klemmer til deg - jeg syns det er flott at du kjemper!! Stå på!

Skrevet

hvis mor tar bare en røyk om dagen, så blir nikotinen i blodet til barnet i 24 timer!!!

Skrevet

- Det er større sjanse for at barnet kveles ved at navlestrengen blir mindre elastisk.

Lykke til, bra du kjemper mot!

Skrevet

Er i uke 40 nå og kunne godt tenke meg en røyk selv. Har holdt meg siden jeg fikk vite at jeg var gravid. Eg kunne godt tatt meg en røyk,men samvittigheten sier noe helt annet. For hvert trekk du tar trekker ungen seg sammen. Stakkar. Barnet hadde nok merker mer til røyken nå enn for ca fire mnd siden. IKKE GJØR DET!!!! Vil ikke virke som om jeg er anti røyker for det er jeg langt i fra. Har planer om å begynne igjen,det gjorde jeg med mi første. Men tenk på barnet.

Og dessuten kan de se på morkaken at du har røyket. Og tenk på hvor kvalmen du blir nå,siden det er sikkert lenge siden du ha hatt deg en røyk.

Hjap dette? Håpe det.:) Lykke til i allefall.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...