Anonym bruker Skrevet 14. desember 2007 #1 Skrevet 14. desember 2007 Kjæresten min liker rockeballader, og nå vil jeg gi han en sang på facebook. Den må være om kjærlighet og at jeg savner han. Vi har bare patience med guns`n sammen, og den har jeg allerede fått. Den var perfekt til oss! Tips???
Gjest Skrevet 14. desember 2007 #2 Skrevet 14. desember 2007 My balls get blue from loving you Why does it hurt when I pee
Mrs. Hodge Skrevet 14. desember 2007 #3 Skrevet 14. desember 2007 Adam Sandler sine sanger er jo ganske bra:)
Loglady Skrevet 14. desember 2007 #4 Skrevet 14. desember 2007 "When I told you that I love you, that you you were the only one... I was only kidding! Can't you take a joke?!". Husker ikke artisten. Men fin er den.
Inga Bling Skrevet 14. desember 2007 #5 Skrevet 14. desember 2007 Den der fra armaggeddon med aerosmiths, "i don't want to miss a thing" eller hva pokker det er.
Loglady Skrevet 14. desember 2007 #6 Skrevet 14. desember 2007 Spell no' gammal Scorpions, da vel. "Still loving youuuuuuu", eller "Hollyday". Mange klinefestminner dukker opp nå.
Loglady Skrevet 14. desember 2007 #8 Skrevet 14. desember 2007 Whiter shade of pale. Gud, jeg er gammel.
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2007 #9 Skrevet 14. desember 2007 Vi er temmelig ferske kjærester, så det kan ikke være for voldsomt heller.. Og nå har han reist og skal være borte ett par uker offshore. Derfor texten på patience passer så bra. Den er helt perfekt! Jeg er så blank på texter og sanger....
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2007 #10 Skrevet 14. desember 2007 Shed a tear 'cause I'm missin' you I'm still alright to smile Girl, I think about you every day now Was a time when I wasn't sure But you set my mind at ease There is no doubt You're in my heart now Said, woman, take it slow It'll work itself out fine All we need is just a little patience Said, sugar, make it slow And we come together fine All we need is just a little patience (patience) Mm, yeah I sit here on the stairs 'Cause I'd rather be alone If I can't have you right now I'll wait, dear Sometimes I get so tense But I can't speed up the time But you know, love There's one more thing to consider Said, woman, take it slow And things will be just fine You and I'll just use a little patience Said, sugar, take the time 'Cause the lights are shining bright You and I've got what it takes To make it, We won't fake it, I'll never break it 'cause I can't take it (whistle) ...little patience, mm yeah, mm yeah need a little patience, yeah just a little patience, yeah some more patience, yeah need some patience, yeah could use some patience, yeah gotta have some patience, yeah all it takes is patience, just a little patience is all you need * I been walkin' the streets at night Just tryin' to get it right Hard to see with so many around You know I don't like Being stuck in the crowd And the streets don't change But baby the name I ain't got time for the game 'Cause I need you Yeah, yeah, but I need you Oo, I need you Whoa, I need you Oo, all this time **
Loglady Skrevet 14. desember 2007 #11 Skrevet 14. desember 2007 Nå er jeg faktisk særriøs her: "Don't forget me". Morten Abel.
cherry coke Skrevet 14. desember 2007 #12 Skrevet 14. desember 2007 Den er jo fantastisk fin, Pepperkakemøøø!=)
Loglady Skrevet 14. desember 2007 #14 Skrevet 14. desember 2007 Jepp. Fikk en ektra spiss i "Breaking the Waves".
Inga Bling Skrevet 14. desember 2007 #15 Skrevet 14. desember 2007 eller hva med Warnes og cocker i Love lift us up where we belong, fra en offisier og en gentleman?
Loglady Skrevet 14. desember 2007 #16 Skrevet 14. desember 2007 Hva var hovedlåta i Hjortejegeren igjen?
Inga Bling Skrevet 14. desember 2007 #17 Skrevet 14. desember 2007 Å den er fin. Kanskje den eneste fine sangen for klassisk gitar noen sinne. cavatina eller noe sånt?
Inga Bling Skrevet 14. desember 2007 #18 Skrevet 14. desember 2007 http://www.youtube.com/watch?v=kT8MQ3pJSm4
FletteMette&DenLangeMelkeveien Skrevet 15. desember 2007 #19 Skrevet 15. desember 2007 Pepperkakemøøø det der er Weird Al Yankowic=) Fantastisk artist ja!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå