Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei på deg!

Kan du se på meg oxo? hadde i såfall blitt veldig glad=))))))

Det jeg lurer på er:

graviditet?

når?

hvor mange barn( vi har ei fra før)?

kommer jeg en gang til å starte opp eget firma(i såfall hva)?

økonomi?

jeg er født 170374

Klem fra

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Føler graviditet på deg på nyåret. Innen våren vil du nok være gravid,tror helst rundt mars, men er litt usikker på månden.

Totalt får jeg opp 3 barn på deg, to jenter og en gutt. Tror gutten vil komme nå når du blir gravid igjen

Økonomisk så får jeg opp at dere har det ganske bra. Dere har råd til å unne der litt utenom det nødvendigste.Er det en av dere som studerer eller har studert ei stund. Uansett så får jeg opp at utdannelse er en grunn til den hvordan økonomiener nå. Er det en drøm du har å starte eget firma? Får opp at du bør la talentet ditt få utfolde seg, altså at du kanskje burde ta sjangsen å starte eget firma. Du har gode egenskaper som gjør at det vil være mulig for at det skal gå bra. Du må bare ha tro på deg selv, og tenke optimistisk. Får opp at du er klok og rolig. Du er den som holder hodet klart hvis det skulle oppstå en krise. Det er fine egenskaper og ta med seg hvis du skal starte opp for deg selv. Økonomien ser også bra ut fremover.

Klarer ikke helt å få opp hva du burde starte opp innenfor, men får opp at det vil bli innen et eller annet du kan bruke dine krative evner. Hva er det du har lyst til å start opp med da?

Skrevet

Hei på deg!

Tusen takk for at du tok deg tid til å se på meg, setter veldig pris på det ikke så lett å se noe på seg selv vet duhihihi

Det med barn tror jeg stemmer stortsett alle som har sett på meg har sett tre el fire barn og alle har sagt 2 jenter og en gutt så dette lover godt, rekkefølgen er oxo den sammen=)))))))

Ang det andre så hadde det vært hyggelig å skrevet noe om det men det vil jeg gjerne ta på PM, har prøvd å sende deg post men det er nok fullt. Hvis du vil kan vi snakke sammen på mail el msn men da får du sende meg PM=))))))))))))))))))

Klem fra Krin

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...