*snartklar* Skrevet 14. desember 2007 #1 Skrevet 14. desember 2007 Skulle ut med søppelet nå, og da la jeg merke til at det mangler et lokk til en kum i veien...dermed er det et stort hull som barn kan falle ned i, og det er veldig dypt. Hvem ringer mann? Brannvesen? politi??
Labambie Skrevet 14. desember 2007 #2 Skrevet 14. desember 2007 Får vel ikke tak i noen i kommunen så seint nei.. Hmmm.. Ring brannvesenet å hør der hvem du skal ringe..
-prøverpånytt- Skrevet 14. desember 2007 #3 Skrevet 14. desember 2007 Uff det var ikke bra,men kanskje noen i veivesnet eller en rørlegger kan se på det?Får håpe noen får på lokket fort da.
*snartklar* Skrevet 14. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 14. desember 2007 Hmm...ingen som svarte der! Jammen godt at huset ikke står i fyr og flamme nå ja!!!!! Hallo, er ikke det en nødtelefon????
*snartklar* Skrevet 14. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 14. desember 2007 Fikk nå endelig svar da...en tilsynsmann skal komme og sjekke det:) Off, ble litt engstelig jeg nå...så for meg at en eller annen liten småtass skulle falle ned der og bli sittende fastklemt!!! Typisk meg å alltid se for meg det verste
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå