balsam Skrevet 14. desember 2007 #1 Skrevet 14. desember 2007 blir skikkelig irritert på folk somklager på ting som man gang på gang gir gode råd om.... men de ikke gidder å prøve, men klge skal dem konstant.... jiiiiises... hvorfor spørre dersom man ikke har tenkt å prøve en gang.... måtte bare få ut litt damp....
Blue Lady Skrevet 14. desember 2007 #2 Skrevet 14. desember 2007 noe heeeeeeeelt annet : Hvordan går det med jenta di? )
balsam Skrevet 14. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 14. desember 2007 hun har enda diare og tar til seg lite, men har ikke kastet opp i dag...=) så det går fremmover...=) takk for at du spør!!
Gjest Skrevet 14. desember 2007 #4 Skrevet 14. desember 2007 Ja, sånt irriterer meg jo, men på den annen side så har jeg jo et par sånne ting selv, sånn som det er ålreit å klage litt på men ikke å gjøre noe med;)
balsam Skrevet 14. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 14. desember 2007 men å klage hver gang du snakker med en person liksom.... argh!! kjenner hormonen bobler i dag...=///
NoDoubt Skrevet 14. desember 2007 #6 Skrevet 14. desember 2007 Forstår veldig godt hva du mener og det irriterer! Skal ha mest mulig råd men hvert råd de få: Nytter ikke, har prøvd, nytter ikke å prøve o.s.v! Tror ikke de får ting til heller. De har rett og slett ikke vilje nok!
balsam Skrevet 14. desember 2007 Forfatter #7 Skrevet 14. desember 2007 her er det ikke det en gang...det er: ja det skal jeg prøve..... for så å DRITE i det å klage videre.... spør om h*n har prøvd det vi snakket om... njo en liten stund( gjelder barnet h*ns...) kjenner at det er sååå lite " givende" hvis det kan kalles det å prate med vedkommende....
Meg&gutta~prøverpånr3 Skrevet 14. desember 2007 #8 Skrevet 14. desember 2007 jah,kjenner til det der gitt.. har gått over til "ja...nei..huff nei det....huff da... ja det skjønner jeg... huff... ja.. nei..osv":P enkelte ganger gir jeg opp ja=)
balsam Skrevet 14. desember 2007 Forfatter #9 Skrevet 14. desember 2007 det skal jeg prøve neste gang=) hihi kan bli morro...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå