Gå til innhold

kjenner dere at dere avogtil

Anbefalte innlegg

Skrevet

blir skikkelig irritert på folk somklager på ting som man gang på gang gir gode råd om.... men de ikke gidder å prøve, men klge skal dem konstant....

jiiiiises... hvorfor spørre dersom man ikke har tenkt å prøve en gang....

måtte bare få ut litt damp....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

noe heeeeeeeelt annet : Hvordan går det med jenta di? :o)

Skrevet

hun har enda diare og tar til seg lite, men har ikke kastet opp i dag...=) så det går fremmover...=)

takk for at du spør!!

Skrevet

Ja, sånt irriterer meg jo, men på den annen side så har jeg jo et par sånne ting selv, sånn som det er ålreit å klage litt på men ikke å gjøre noe med;)

Skrevet

men å klage hver gang du snakker med en person liksom.... argh!! kjenner hormonen bobler i dag...=///

Skrevet

Forstår veldig godt hva du mener og det irriterer!

Skal ha mest mulig råd men hvert råd de få: Nytter ikke, har prøvd, nytter ikke å prøve o.s.v!

Tror ikke de får ting til heller. De har rett og slett ikke vilje nok!

Skrevet

her er det ikke det en gang...det er: ja det skal jeg prøve..... for så å DRITE i det å klage videre.... spør om h*n har prøvd det vi snakket om... njo en liten stund( gjelder barnet h*ns...)

kjenner at det er sååå lite " givende" hvis det kan kalles det å prate med vedkommende....

Skrevet

jah,kjenner til det der gitt.. har gått over til "ja...nei..huff nei det....huff da... ja det skjønner jeg... huff... ja.. nei..osv":P enkelte ganger gir jeg opp ja=)

Skrevet

det skal jeg prøve neste gang=) hihi

kan bli morro...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...