Gå til innhold

Navn til desemberjente ... hmmm


Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter her med desemberjenta i magen som fortsatt er navnløs - bortsett fra "lillesøster" da...

 

Storesøster heter Andrea Sofie -bruker begge navnene til daglig.

Lilly Isabell

 

eller

 

Isabell Augusta

 

Hva sier følelsen din på lørdagskvelden?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nå er det bare fredag enda da men... *ler*

synes Lilly Isabell var finest jeg...

Skrevet

Jaaaa, guri sitter her ser på Senkveld... Ha vært på skikkelig Harry tur idag, derfor skikkelig lørdagsfølelse. Har hatt det så kos i dag. Mannen fri, og hjemkjørt pizza til middag.

 

Men takk for tilbakemelding - koselig at du liker det :) Ikke lett dette valget.... God helg!!!

Skrevet

syns Lilly Isabell var finest.

 

Skrevet

Lilly Isabell er bare helt nydelig!! Jeg skulle gjerne kalt jenta mi Lilly selv, det er så nydelig. Men sambo.....hmmm....og Isabell er kjempefint også. Lillemann vil at lillesøster skal hete Isabell (han er 5 og veldig glad i ei lita jente vi kjenner som heter det). Men vår skal hete Emma Sofie :o)

Skrevet

Tusen takk...det hjelper å få litt støtte. Si det høyt, uten å avsløre navnet til noen kjente.

 

Skal sette sammen nick og navn når lillesøster har bestemt seg for ankomst. Har hatt kynnere i hele dag, siden natten. Våknet av at magen verket, også begynte hodet mitt å synge på en eldgammel Dizzi Tunes barnesang - om å "tegne en sang". Herre min hatt, kunne hele sangen jeg da, men i våken tilstand vet jeg ikke hvordan den begynner en gang... sprøtt. (Storesøster er 2, og har fått mine gamle kasetter.) Vel, kynnerne er roet seg og mannen er tilbudt ... hvis han blir med til sengs...men vi sitter her enda vi...

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...