Gjest Skrevet 14. desember 2007 #1 Skrevet 14. desember 2007 2 min før vi skulle pusse tenner og ta kvelden hopper mellomsnupp i sofaen. Hun får selvfølgelig en voldsom fart og lander på et bord med nesa slik at hun slår den opp. Blodet spruter fra begge nesebor og en kul vokser frem mellom øynene. Fikk bare litt hetta og selvfølgelig ingen mann hjemme. Fikk de 2 andre ungene over til naboen og så ble hun eldste jenta der med meg i bilen så Johanne fikk ligge. Rett inn til legen. Brist i neseveggen og en stygg blodansamling mellom øynene. Han regnet med at hun ville ha den store kulen i minimum 1 mnd. I tillegg er hun blåunder det ene øyet. Stakkar liten ser ut som hun har vært med i en krig:( Så nå er det bare å stille klokka på annenhver time i natt for å vekke henne. Regner med at morgendagen blir litt bedre da farmor kommer for å lage julepynt med ungene mens jeg er på jobb.
Gjest Skrevet 14. desember 2007 #2 Skrevet 14. desember 2007 U,,det hender det går heftig for seg når disse ungene leker. God bedring til vesla;-)
Mona + kid Skrevet 14. desember 2007 #3 Skrevet 14. desember 2007 Uff, stakkars, det hørtes ikke særlig godt ut! God bedring til mellomsnupp (så koselig "navn")!
Inga Bling Skrevet 14. desember 2007 #4 Skrevet 14. desember 2007 usj. stakkar.. får håpe farmor har ønsket effekt.
tine29 Skrevet 14. desember 2007 #5 Skrevet 14. desember 2007 Uff, stakkars lille! Høres ikke særlig godt ut...Go bedring!
Gjest Skrevet 14. desember 2007 #6 Skrevet 14. desember 2007 Usja, stakkars lille loppa og stakkars mamman!
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 14. desember 2007 #7 Skrevet 14. desember 2007 Stakkar liten =( God bedring!
Gjest Skrevet 14. desember 2007 #8 Skrevet 14. desember 2007 Huff, det skjer så fort når de holder på, de søte små.... God bedring til lillejenta di:)
Fire småtroll Skrevet 14. desember 2007 #9 Skrevet 14. desember 2007 Uffamei, kan jo ikke annet enn å smile heller, disse stakkars små som plutselig er så uheldig i leken.. Aldri noe greit når ungene slår seg da, håper det ikke sprenger så hun får så vondt til natta.. God bedring til vesle snuppa, kan tenke meg det blir noen fine julebilder i albumet i år, de blir nok spennende å se på og prate om om noen år ;-)
Gjest Skrevet 14. desember 2007 #10 Skrevet 14. desember 2007 Huffda, så uheldig hun var... God bedring til henne. Husker søskenbarnet mitt hoppet i sofaen hjemme hos oss en gang for ca 25 år siden, han datt mot bordet og slo en diiiiger flenge midt i pannen. Så der var det legebåt og ambulanse til helsesenter, sy igjen også hjem igjen. Den dag i dag så har han enda et veldig synlig arr i panna, og han er over 30 nå. Så sofahopping gir meg hjertebank...
Prinsessa&pøbelr@kkeren Skrevet 14. desember 2007 #11 Skrevet 14. desember 2007 ojsann, huff da,hørtes ikke mye godt ut... stakkars liten.. og stakkars mammaen...
Gjest Skrevet 14. desember 2007 #12 Skrevet 14. desember 2007 ja vanligvis får hun ikke lov til å hoppe i sofaen, men hun tullet egentlig bare så lillesøster lo så hun ristet. Vet ikke om hun plutselig traff en fjær eller noe for hun for skikkelig fort hehehe kan jo le litt av det nå. Herregud jeg så ut når vi kom frem. Strikkejakken min er full av blod. Det er så typisk at det skjer: 1. rett før leggetid 2. når mannen er borte Takk til alle god bedring ønsker:) Hun skal sove sammen meg i natt så håper hun sover rimelig rolig.
NoDoubt Skrevet 14. desember 2007 #13 Skrevet 14. desember 2007 Off, stakkars liten:-( Håper natta blir noelunde ok:-)
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 14. desember 2007 #14 Skrevet 14. desember 2007 Stakar... Får håpe hun ikke har fått hjernrystelse. God bedring!
Gjest Skrevet 14. desember 2007 #15 Skrevet 14. desember 2007 Tror det gikk greit for hun var ikke borte og ikke kvalm etterpå, men hun skalv og ristet skikkelig. Sjokk sikkert?! Uansett så ble jeg anbefalt å vekke henne hver 2-3 time i natt så nå sitter jeg her og ser på klokken:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå