Gå til innhold

November: Spiser barna deres all den maten dere spiser nå?


Honningmelon

Anbefalte innlegg

Det gjør egentlig jenta mi. Hun er flink til å tygge, og liker all slags smaker. Hender hun får noe annet hvis det vi spiser er veldig krydret, selv om hun gost kunne spist masse av det og :-)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Samme her. Han vil ha alt vi spiser, så jeg lar han få. Men om vi spiser taco f.eks, så tar jeg av litt kjøttdeig før jeg krydrer. Og i dag spiste vi pinekjøtt, og da fikk han pølse og kålrabistappe som ike var krydra.

 

men helsestasjonen sa at nå var det ikke noe restriksjoner på hva de kunne spise. Krydder var ikke så ille som salt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida, hun spiser det meste. Så er ikke så forsiktig, men er det veeeldig salt, så får hun litt, mens hun får noe annet ved siden av :-) Hun syns tydelig "voksenmate" er myyye bedre. Liker at det er litt smak på maten :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

magnus også. Er slutt på at jeg kan ordne meg noe ekstra til lunsj og servere han brødskive. Ikke snakk om, han skal ha min mat:) Men jeg skal være glad han vil smake, og ikke er for kresen.

 

Holder han også unna det som er salt ja. ville ikek gi han pinnekjøtt i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han spiser det vi spiser, men han får fortsatt middag på glass som hoved-middag..

Han spiser mye mer av det enn det vi lager, så da får han det først..

Og pga vi spiser senere enn han spiser middag, så får han også smake det vi har til middag mellom hans middag og kveld..

Har ikke hittil opplevd at det er noe han ikke liker =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja,hun spiser som regel d vi spiser..Men ikke alltid vi har middag så tidlig,så da får hun middagsglass.. Men spiser også litt middag sammen med oss senere på dagen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, her spiser vi nesten alt som blir laget... Men d kan hende hun får noe annet vis d jeg spiser er for mye krydret

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm, ser visst ut som det bare er jeg som har en som er sær på maten....

Gutten min er blitt så kresen. Han var ikke det til å begynne med, men er det nå.

Middag på glass vil han nesten aldri ha, og hvertfall ikke det vi spiser. Grøt går til nød noen ganger i uka. Ellers går det i brødskiver. Og det skal ikke være hva som helst på den heller, bare prim.

 

Blir litt motløs noen ganger. Han spiste jo masse forskjellig på skiva før, men ikke nå lenger. Småspist har han også blitt, noe han ikke har pleid å være.

Håper virkelig det går snart over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...