Gå til innhold

har dere

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sia du spør, i grunn ikke. Men nå har jeg ikke med det å savne personer som jeg ikke vet om eksisterer heller da. Helt schizo har jeg ikke blitt enda, tross fatale skader på andre plan.

Skrevet

Dah!!!!!! Og jeg som har brukt masse fritid her inne! %%5666#33#3!%

Skaillen i snøfaill me 2 pluss høres d innbydende ut nok?

Skrevet

Dette har vi prata om mange før nissesklia mi... ingen savner deg for at du er den minst likte her inne, samt du er den som sliter mest med depressive innlegg og har desidert den største rompa:-)

Skrevet

Å? ok, nuss* Jeg har hatt skikkelig spader og abstineneser fordi jeg har savnet deg=0)

Skrevet

Regner med det:-) ikke bry deg om nicket.. bare lånt litt for anledningen:-) *smaaaaaaaaaaaaaaaaaask*

Skrevet

Er rompa mi størst så vil jeg tro at gjennomsnittet her inne er rimelig anorektisk. Noe som ikke er utenkelig forøvrig :-D

Skal vi snakke om din rompe istedet?

Skrevet

Nei, jeg diskuterer kun rompa mi med trøndere som synger om den!

Skrevet

Må jeg sitte å høre på at du lyger om størrelsen på rompa di??? Nisesklia... dette er en unødvendig diskusjon, det er stygt å kalle folk her inne for anorektikere bare for at de har 40 cm mindre rompe enn deg i snitt:-)

Skrevet

Du kan forhøre deg med julesklia. Hu har hatt den ære av å sett den ( koverert med sommerskjørt vel å merke).

Skrevet

ohhhpsss... skal legge den diskusjonen død med en gang samt grave den ned!!!! Må sikkert vært en annen nissetøs jeg sikta til:-)

Skrevet

*fnis* Men hører forresten at du er rene Tom Cruise.

Skrevet

høøøøøøøøøøøøøøøøø??????????? Han er bare 158 cm høy og har skjev tannstilling... jeg har ikke det:-)

Skrevet

Nei, du har ikke det. Men det finnes andre mer flatterende sider med Cruise enn høyden..

Skrevet

ååååå.. hadde jeg helt glemt at det var andre sider også:-) Nå vart jeg pinadø nyskjerrig på hvem du var...hrmmmffff.:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...