Anonym bruker Skrevet 14. desember 2007 #1 Skrevet 14. desember 2007 Jeg er redd og trenger svar på dette. Lekte med poden for en uke sider ca og han hadde fingrene i munnen min- han tøyset og uten at jeg vet hva som skjedde så bet jeg han litt i ene fingeren- var selvfølgelig ikke meningen! og han sutret bare litt- det var ikke hardt. MEN i ettertid så har jeg sett at han har et sår på en finger- og lurer på om det kan vøre pga dette??det er ganske betent- og rødt- Lurer på hva som kan skje dersom det er jeg som har ved et uhell vært borti han? Bitt fra menneske på menneske?? Uff--flaut å spøøre om dette- men er litt redd.. Håper noen kan svare.. Er det farlig med menneskebitt?
alvis Skrevet 14. desember 2007 #2 Skrevet 14. desember 2007 Hvis du har bitt hull i huden på gutten din må du ta ham til lege. Munnen er full av bakterier og et dypt bitt krever antibiotika behandling. Det er ikke sikkert gutten din trenger det men siden du skriver at det er rødt og ser betent ut så bør du ta ham til lege.
Heaven har født::) Skrevet 14. desember 2007 #3 Skrevet 14. desember 2007 hei på deg. hvis det er betentog rødt som du skriver, bør du få det undersøkt, pga at det er nettopp i munnen du har aller mest bakterier. Lykke til. men du, slike uhell kan skje. det går nok bra skal du se:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå