Heaven har født::) Skrevet 14. desember 2007 #1 Skrevet 14. desember 2007 Da er jeg stevnet for retten, han vil ta ungene fra meg:( NYTT 20:41 14.12.2007 Sitter her fortvilet med papirene foran meg, han krever full omsorg. etter år med høye konflikter,har vi vært gjennom megling igjen. For å gjøre det kort, så så megleren at han bruker ungene osv. han ville ha mer samvær,jeg nekter pga at ungene blir brukt og satt opp. Så da blir det retten!! han krever omsorgen , og jeg skal få "PASSE" ungene når han er ute på jobb 14 dager om gangen. så skal han ha de 4 uker når han har fri liksom. Samtidig beskylder han meg for å være uskikket som mor og psykisk ustabil. skjønner ikke helt den tankegangen jeg da, at han kan la meg ha ungene to uker i slengen hvis jeg liksom er uskikket. iet papir lenger uti den haugen, står det at det er greit for han at retten gir meg opp til 50% savær??? Noen som har vært i retten i sånn sak som kan dele erfaringer? Og er det noen som kan legge den ut på skravle for meg? Hvis det er noen av dere som spår/ ser som leser denne, kan dere ta en titt å gi et hint om hva dere tror dette vil ende med?jeg f.280672 han 070362. Huff denne jula her gikk rett til helvete nå gitt, og vi som gledet oss så til den første jula til vår nyfødte:( Noen som kan gi meg gode råd osv her?? please hjelp meg ,,,, Anonym
Heaven har født::) Skrevet 14. desember 2007 Forfatter #2 Skrevet 14. desember 2007 Dytter den opp igjen for deg, får håpe noen ser den og kan hjelpe deg...
Ducchini Skrevet 14. desember 2007 #3 Skrevet 14. desember 2007 uff, skulle ønske jeg kunne komme med noen råd, men det kan jeg ikke, dessverre, ønsker dere alle lykke til og håper det ordner seg og så dytter jeg litt
Heaven har født::) Skrevet 15. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 15. desember 2007 dytter litt til for deg.håper du får mer respons i dag:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå