Gjest Sekretøsa Skrevet 14. desember 2007 #1 Skrevet 14. desember 2007 Hehe, litt inspirert her.. Men jeg får faktisk mareritt hver gang jeg spiser kinamat.... :S Sånn ekle mareritt, om at barna blir drept, eller sambo dør, eller annen nær familie...
Gjest Skrevet 14. desember 2007 #2 Skrevet 14. desember 2007 Kineserne har kastet en ond forbannelse over maten din før du får den, så dem slipper å få deg tilbake Hehe, neida... Har faktisk aldri hørt eller merka før at man får mareritt i forbindelse med hva man har spist? Kanskje dette er noe du har hørt 1 gang, også tenker du på det de gangene du spiser den maten og du får mareritt?? =)
peonererfine Skrevet 14. desember 2007 #3 Skrevet 14. desember 2007 Endel kinamat inneholder glutamat (natriumglutamat?), som er en smaksforsterker...finnes i potetchips også...f.eks. skal ikke være så bra, jeg raper ofte skikkelig 'bad' ettre kinamat eller mye potetgull med masse krydder. Bare en mulig årsak....? En sover ofte dårlig/drømmer mye om en spiser ost sent på kvelden også...et stoff der også som virker inn.
Expat Skrevet 14. desember 2007 #4 Skrevet 14. desember 2007 MSG, ja. Mange unger blir fryktelig hyper av det og. Du kan be om "no msg" når du bestiller maten din.
Gjest Skrevet 14. desember 2007 #5 Skrevet 14. desember 2007 Fader... vi spiste kinamat til middag i dag=(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå