Frk. Arwen Skrevet 14. desember 2007 #1 Skrevet 14. desember 2007 Jeg er inne på et par nettsider og ser på bilder+film av fosteret uke for uke :-) jeg er 6+2....skal jeg da se på bilder av uke 6 eller uke 7?? usikker på denne tellinga :-)
XXIII.VI.MMVI * XXI.XII.MMVII Skrevet 14. desember 2007 #2 Skrevet 14. desember 2007 Ikke alltid like enkelt. Men hvis du er 6 (uker) + 2 (dager) så er du i din 7. uke!!
Trultemora er presseklar!! Skrevet 14. desember 2007 #3 Skrevet 14. desember 2007 Ja, du er i din 7.uke, men bare 6 uker på vei! Så da skal du se på bilder fra uke 6! til sammenligning da (om jeg klarer det), så når du føder et barn, så er jo det i sitt første leveår selv om ikke barnet har født 1 år enda! Da blir det litt feil å bruke bilder av en som er 1 år for sammenligning! Skjønner du?
Blå-Rosa+spire! Skrevet 14. desember 2007 #4 Skrevet 14. desember 2007 Jeg forholder meg til f.eks 32+1 som jeg er nå, da blir det uke 33. hehe. Men det stemmer kanskje at jeg skulle forholdt meg til uke 32, men liker å se hva som skal foregå jeg da, hehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå