pandabjørn Skrevet 14. desember 2007 #1 Skrevet 14. desember 2007 Når jeg får en sms så vises klokkeslette en time senere enn hva klokka er....dette er noe som skjedde når vi stilte klokka en time tilbake....jeg og samboern skjønner ikke hva det kan være.. slik er det med hustelefonen også jeg har ventelo på mob og privat.. sambo har også ventelo på sin mob men han har ikke det problemet han har en annen nokia ! er det noe andre instillinger jeg må gjøre for få rett klokkeslett når jeg mottar meldinger??
pandabjørn Skrevet 15. desember 2007 Forfatter #2 Skrevet 15. desember 2007 er det ingen som har nokia 6131 her????
Love my kidz Skrevet 15. desember 2007 #3 Skrevet 15. desember 2007 Jeg har den telefonen, og har det samme problemet, på sommertid. Jeg vet ikke hvordan man ordne det, må være en teknisk feil fra produseringen. Merkelig ja!
Fikk maibaby06 Skrevet 15. desember 2007 #4 Skrevet 15. desember 2007 jeg har ikke denne telefonen, men har tidligere hatt samme problemet med en annen. Sjekk innstillinger at det er riktig tidssone som er stilt inn, GMT+1. Hvis ikke det er riktig vil telefonen justere iforhold til mottatte meldinger, mens du selv ser riktig tid på din, hvis du skjønner.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå