Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 14. desember 2007 #1 Skrevet 14. desember 2007 kim rune er sååååååååååååååå mye flinkere enn bjørn johan, bjørn johan er en liten wannabe og fjortis.-.... argh jeg ville ha kim rune i finalen!!!!!!!!!
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 14. desember 2007 #2 Skrevet 14. desember 2007 hahaha æda-bæda! hihihi
Symr@ Skrevet 14. desember 2007 #3 Skrevet 14. desember 2007 Vi kommer nok til å høre mye fra han i frremtiden uansett:)
solstråle69 Skrevet 14. desember 2007 #4 Skrevet 14. desember 2007 Heeeeeeeeeeeeeeeeeeelt enig med deg! Det er altfor mange fjortiser med kontantkort der ute!
Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 14. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 14. desember 2007 ja håper det!!
NoDoubt Skrevet 14. desember 2007 #6 Skrevet 14. desember 2007 Hvem f bryr seg om det? Glenn vinner jo uansett;-)
Gjest Skrevet 14. desember 2007 #7 Skrevet 14. desember 2007 Jeg synes alle 3 er flinke på forskjellig måte jegd Bjørn Johan virker som en utrolig søt og sympatisk fyr med nydelig sangstemme. Kim Rune har en helt annen måte å synge på og smaken er jo som kjent delt.
Sentralstøvsugeren Skrevet 14. desember 2007 #8 Skrevet 14. desember 2007 Enig i at Kim Rune fortjente plassen.....(selv om Bjørn Johan er til å ete opp!
Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 14. desember 2007 Forfatter #9 Skrevet 14. desember 2007 ja det er det det er.... og de driter egentlig i om de kan synge eller ei... bjørn johan har nok en skokk av 12-13 åringer etter seg, må jo være derfor - han er ikke sååååå flink.
Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 14. desember 2007 Forfatter #10 Skrevet 14. desember 2007 bjørn johan er en liten nerd - det er det han er!!!!!!!!!
tre små... Skrevet 14. desember 2007 #11 Skrevet 14. desember 2007 jeg stemte på bjørn johan 2 ganger jeg og jeg er ikke fjortis! syns han har en fin stemme! og som en over sier, smaken er delt!! jeg liker ikke så godt måten kim rune synger på men alle tre er jo kjempeflinke da!! tror glenn vinner og det fortjener han også...
solstråle69 Skrevet 14. desember 2007 #12 Skrevet 14. desember 2007 Nei, jeg synes det var veldig klasseforskjell fra Glenn og Kim Rune til Bjørn Johan i dag. Og dere som snakker negativt om sceneopptredenen til Kim Rune - mener dere Bjørn Johan er flinkere? Synes det hele tiden virker som om han skal dette over til siden jeg, og kan umulig klare å ta seg for, for hånden er jo dypt nede i lommen...
suseduse Skrevet 14. desember 2007 #13 Skrevet 14. desember 2007 syns ham har en søt klossete scene opptreden, ikke mange som er like "gode" på den stilen der (ikke så veldig god til å danse heller) men han kler det. og han har en kjempe bra stemme, og en utstråling. og etter å ha hørt hu bertine dama synge, er han MYE bedre i mine øyne, og hvis hu er norges popdronning, ja da..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå