*Amy Lee 09.03.08 :) HAR FØDT! Skrevet 14. desember 2007 #1 Skrevet 14. desember 2007 ÅÅÅÅÅÅ....tulla vår er den skjønneste ) ja,nå har vi altså tatt 3D i sandvika....meget vellykket ) Snuppa smilte bredt..gjespet..klødde seg i øyet..suttet på fingeren.....ja,hun var såååååå nydelig. Skikkelige bollekinn...en skjønn liten oppstoppernese & en nydelig sussemunn ) Dvd`en på pc`en min er desverre ødelagt...så skal innom familien i morgen slik at jeg får lagt inn bildene av lilledokka mi...så kan alle de som vil beundre henne ) er jeg stolt?? JAAAA!!!! klinikken i sandvika annbefales til ALLE ) www.ultralydklinikken.no
nøffemamma Skrevet 14. desember 2007 #2 Skrevet 14. desember 2007 he he. Høres ut som det var tulla vår du så!!!!!!!!! Vi var nemlig der igår på 3d, og måten du beskrev ho på var som om jeg skulle sagt det selv. Verdens nydeligste med stor fin sussemunn og liten nese, og bollekinn selvfølgelig. Vi er kjempe forelska i snuppa allerede og gleder oss mer enn noengang til ho kommer. Akkurat 2 mnd igjen til termin idag!!!!!!!!!!!!!
mor til to+en Skrevet 15. desember 2007 #3 Skrevet 15. desember 2007 Stemmer det at det er kun 500 nå i desember. Skal nemelig dit på mandag!!
januarbaby+maibaby Skrevet 15. desember 2007 #4 Skrevet 15. desember 2007 åååååååååååååå! jeg åg vil til dag harald hovind på ultralydklinikken i Sandvika!!! Men bor i Stavanger så blir for langt å reise, men jeg har så lyst! Dag Harald er en TOPP mann og sonograf og er kjempeflink med det han driver med, har snakket en del med han ang. ultralyd og han er så kjekk!! Så dere jenter som bor på østlandet: LØP Å KJØP hehe
*Amy Lee 09.03.08 :) HAR FØDT! Skrevet 15. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 15. desember 2007 marie34: Joda,det koster kun 500 kr nå i desember )
TobiasFeb08+JulieOkt12 Skrevet 15. desember 2007 #6 Skrevet 15. desember 2007 Takk for tips!!! Nå har jeg og bestilt time på tirsdag. Gleder meg!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå