Gå til innhold

Ubehagelig og vondt...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen ganger når baby beveger seg ( tror jeg) syns jeg faktisk det er vondt.. får svake lynnedslag i underlivet.. Virkelig virkelig vondt. Jeg må reise meg for at det skal gå over...

 

Er dette normalt, ?

Er det så trangt at det er smertefult for meg?

 

Eller.........?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har det på akkurat samme måte. føles nesten ut som om hun skal sparke seg selv ut a rompa mi noen ganger. stikker i underlivet, og får ofte menssmerter av sparkene.

Skrevet

Nå vet jeg ikke hvor langt du er på vei. Men jeg husker det var sånn sist, det har ikke startet ennå på meg er 29+2.

Da var det iling/stikking nedover mot skjedeåpningen, veldig vondt. Men det er helt normalt på slutten. Snakket med flere om det og de hadde det sånn alle sammen.

Skrevet

Ja, det er ilinger og stikkinger. Skikkelig irriterende vondt!

 

Noen ganger helt inni meg , i "rompe området"...

Andre ganger midt i magen , litt nedenfor navelen..

 

Ikke koselig i det hele tatt...

 

Så har jeg sinnsykt nedpress... Vet hodet har festet seg...

 

Er i uke 36+5

Skrevet

Stikninger i underlivet kan også bety at man modnes:)

Skrevet

Modnes?

Hvordan da tenker du?

 

 

altsså, definer mosdning....:-)

Skrevet

Ja, sliter veldig med dette for tiden. :( Får det ofte når jeg reiser meg eller går og sånt. Må stoppe og klarer nesten ikke stå oppreist.. Må knipe igjen beina, for det kjennes ut som babyen er på vei ned og ut. Stikker og kjennes ut som jeg får støt.. Skikkelig vondt!

Skrevet

Mormunnen gjør seg «klar» for fødsel ved å bli mykere, forkortet og den begynner å åpne seg så slimproppen kan løsne.

 

Det er en del av modningsprosessen. Har også kjent stikninger i underlivet de siste 2-3 ukene, nevnte det for JM, og hun mente modningsprosessen min var i gang da.. :)

 

Skal på kontroll på tirsdag igjen, 40+2, så da får vi se hvordan det står til down under....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...