naeli Skrevet 14. desember 2007 #1 Skrevet 14. desember 2007 Hei! Tok ca 1,5 ss blandet med havregrøt rundt 5-tiden i sted.... Har ikke merket noen ting, ikke økt dotrang engang! (sorry detaljene) Skal jeg prøve meg på en skje til tro? Hmm.. er strax 5 dager på overtid og ganske lei kan man si... sitter her med kynnere og murringer i ryggen da. Litt sterkere enn jeg pleier å ha.. Fra 2-4 min mellomrom de siste to timene nå...Så får uansett håpe det skjer noe snart!!!
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2007 #2 Skrevet 14. desember 2007 Du vet at det er store sjanser for styrtfødsel og revning når du bruker lakserolje? Det er ikke å anbefale!
Labambie Skrevet 14. desember 2007 #3 Skrevet 14. desember 2007 Anonym,hva er poenget? Har du virkelig så lite å gjøre en fredagskveld at du må dele den informasjonen som HI garantert har fått med seg en million ganger før? Er det i det hele tatt din sak? Kjenner jeg er litt hormonell ja.. Hehe! Jeg er "bare" 32 uker jeg,så har ikke peil på om dette hjelper. Men skal virkelig tenke på deg og håååååpe håååååpe på at ting begynner å skje!!! Spennende!
meg og mine 3 nydelige;) Skrevet 14. desember 2007 #4 Skrevet 14. desember 2007 jeg tok også det sist. 3 ss og ingen effekt utenom syke magekramper på natta. etter en ukes tid ble jeg rådet til å ta klyster.tok det kl 15.00 og kl 17.00 hadde jeg veer med 3 min mellomrom!! så det gjorde susen...masse lykke til:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå