Gjest Skrevet 14. desember 2007 #1 Skrevet 14. desember 2007 Jeg har vært på julegave shoping i dag. Og jeg HANDLET ALLE GAVENE PÅ FIRE TIMER. Og her snakker vi om jenta som andre år har brukt minst to mnd. Eneste jeg mangler er mamma, men det var bare fordi de var utsolgt på elkjøp, så jeg må finne en annen elkjøp;) Det lukter svidd av kontoen min, men jeg syns jeg har vært flink!
Gjest Skrevet 14. desember 2007 #2 Skrevet 14. desember 2007 Elkjøp utsolgt på mammaer?????!!!!! Hvordan skal det bli jul da, da? Og ja, effektivt!
Gjest Skrevet 14. desember 2007 #3 Skrevet 14. desember 2007 Og foresten, Oslo City i desember? Der snakker vi virkelig survival of the fittest.
Inga Bling Skrevet 14. desember 2007 #4 Skrevet 14. desember 2007 Høye hæler og spisse albuer skaper rom.
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2007 #5 Skrevet 14. desember 2007 ..........eller for å si det på norsk: Største fitta overlever! Direkte oversatt fra Darwin
♡Anniken&Andreas gullet♡ Skrevet 15. desember 2007 #6 Skrevet 15. desember 2007 bare å ta med den pansrede barnevognen vår, og pløye oss frem i mengden.... kjør på
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå