ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 14. desember 2007 #1 Skrevet 14. desember 2007 Har en lammeskinnspose som vi tar med til og fra bhg, men lurer på å skaffe en Oldenwälder-pose også... Nødvendig?
Twintipp og himmelblå Skrevet 14. desember 2007 #2 Skrevet 14. desember 2007 Har bare en i bhg jeg. Men, nå sover ikke ungen min ute hjemme heller da..
Mersa og gutta <3 Skrevet 14. desember 2007 #3 Skrevet 14. desember 2007 Vi kjøpte en brukt lammeskinnspose og har i barnehagen, 300kr på finn.no. Veldig greit å slippe å ta med frem og tilbake
NoDoubt Skrevet 14. desember 2007 #4 Skrevet 14. desember 2007 Ja. Men den i barnehagen er arve-gods. Jenta sover ikke i vogna hjemme men vi går tur:-)
trollmamma Skrevet 14. desember 2007 #5 Skrevet 14. desember 2007 Heime har han lammeskinnsposen og i bhg har han ein voksipose som me har arva. Synst det er greit å sleppe å drasse på pose frem og tilbake. Men hadde ikkje investert i ny dyr pose nei, da hadde eg kjøpt brukt eller tatt den frem og tilbake.
Gjest Skrevet 14. desember 2007 #6 Skrevet 14. desember 2007 Har kjøpt to voksier,så har en hjemme og en til å sove i park, etterhvert barnehage. \
lenej :o) Skrevet 14. desember 2007 #7 Skrevet 14. desember 2007 vel, mini går ikke i bhg, enda, men jeg har jobbet en god del i bhg. og så at de som hadde barn der som hadde eldre søsken, hadde egen vogn i bhg med pose oppi, som antagelig var den første vogna og posen som kom med nr. 1. de mødrene som hadde barn nr 1, hadde en vogn og en pose der, som dem tok med seg og kom tilbake med hver dag.. veeeldig tungvint. når mini skal begnne i bhg, skal eg ta vogna med hver dag, (bor ved siden av) - for han skal bare ha 2 dg i uka først. men får han full plass, får han egen pose dit hvertfall, bhg her har vogner så.. men sender ikke voksien, han får nøye seg med en kosepose da.. på vintern får eg sy han en tykkere da..
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 14. desember 2007 #8 Skrevet 14. desember 2007 Har brukt vogn og arvet pose i barnehagen.. Vogn og odenwalder-pose hjemme..
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 14. desember 2007 Forfatter #9 Skrevet 14. desember 2007 Takk for svar )
pandabjørn Skrevet 14. desember 2007 #10 Skrevet 14. desember 2007 Sander har en pose i bhg, og jeg kjøpte en ny pose til Linnea som jeg har her hjemme i dypvogna...kunne ikke vært foruten en sånn pose nå på vintern! koste hva det koste vil
Gjest Skrevet 14. desember 2007 #11 Skrevet 14. desember 2007 Jeg har en Voksi jeg har kjøpt brukt i barnehagen, hjemme har jeg 3 poser, vår/sommer pose som svigermor har laget (gratisgratis), en Quinny Freestyle XL pose jeg kjøpte på 70% salg og en Lammy jeg har kjøpt i dag, for Quinnyen er for tynn så kaldt som det er nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå