Gå til innhold

Hvor lenge er man slått ut ved omgangssyke?

Anbefalte innlegg

Skrevet

SAmbo kom hjem fra jobb i dårlig form i dag, nå er det oppkast og greier her! Ugh!:/ Vi skal egentlig til jordmor på mandag, noe sjans for at han kan bli med på det? Og hvor stor er sjansen for at jeg blir smittet nå? Grøss...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har nettopp hatt det selv, syk siden onsdag, og på jobb igjen i dag. Får håpe han er like heldig som meg

Skrevet

Omgangssyke går vanligvis fort over på voksne, varer stort sett en dag eller kanskje to.

Skrevet

Har ikke vært syk på flere år, har heller ikke spydd i svangerskapet, så får håpe jeg ikke får dette nå. Og at sambo kan bli med til jordmor:) Takk for svar!

Gjest Bjørnen Collargol*gravid*
Skrevet

Jeg fikk det så til de grader på mandag. Spydde som en gris og alt jeg prøvde av vått og tørt kom opp igjen etter 2 min... Til slutt måtte min mann ringe legevakta på kvelden for jeg hadde så vanvittig vondt og trodde jeg skulle revne.

Fikk da tips om å drikke farris og eplejuice. Kun en teskje om gangen. Dette hjalp heldigvis og slapp mere oppkast, men var uggen og skikkelig slapp et par dager etterpå også!

Skrevet

jeg har veldig svakt immunforsvar... men har funnet ut det at når min kjære har omganssyken så sover jeg i ett annet rom og lar vær å susse på han til han er blitt frisk.. har ikke blitt smittet da... men den går vanligvis over etter 2 dager da.

Vi hadde omgangssyken i hus ganger i vår:P

Skrevet

Hei.

jeg fikk omgangssyken for 3 uker siden, da låg jeg faktisk å spydde 7 dager i strekk. var med legen den 4 dagen. jeg fikk som råd å drikke mye vann, gjerne farris, det skulle være bra. i tillegg spiste jeg kjeks.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...