Gå til innhold

Har dere tenkt på navn allerede jenter?:)


Gjest

Anbefalte innlegg

6 uker idag, og gjett om vi har tenk på navn allerede, hihi.. mye som kan skje, men koselig å se fremover fordet..

Får vi en liten gullgutt blir det Liam her :) jente vet vi ikke helt enda.

 

gøy å høre hva andre har tenkt til barna sine :)

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dersom vi får en gutt så har vi navnet klart. Men jeg vil ikke røpe det enda...

Dersom det blir en jente eller at det skulle dukke opptvillinger så må vi tenke oss om...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her blir det Sarah Elise eller Leah Aurora...:0) Hvis det er jente, er det gutt blir det Simon eller Jakob..

 

Spennende!

 

Har bare 6 uker til jeg får møte min lille.. Gleder meg ufattelig mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tenkt for å si det sånn. Det blir dobbelt navn uansett, hvor vi kommer til å bruke første (tror vi) Jeg har alltid trodd jeg skulle få gutt (veeeldig usikker nå) så guttenavn er ganske klart.

 

Første navn

Benjamin

Edvardt

 

andre navn

Nikolai

Torin (med trykk på i)

 

Hvilken kombo er usikkert. Sannsynligvis blir det Nikolai som andre navn uansett, for det lovte jeg min farfar på dødsleiet (oppkalling)

 

Jentenavn er vanvittig vanskelig. Vi liker mange, men vil ikke ha topp ti, og våre favoritter seiler så fint inn der, at det ike er morsomt engang. Plutselig skal alle like de navnene vi liker (hm mustelifistisk)

 

Vi liker;

Andrea

Aurora

Amelia

Ariane /a

Adriane /a

Juliane /a

Lilliane /a

Nora

Thea

Milla

Mina

Mariel (min mann liker dette, men ikke jeg)

Selma

Eirin

Ella (vi kan ikke bruke det, svigerinne har akkurat brukt det)

Maria

 

og maaaange flere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei!

Hvis det blir en gutt skal han hete William, og blir det jente skal hun hete Maja. Har egentlig mest på følelsen at jeg har en liten Maja inni meg, hihi:-)

Eller kanskje vi finner på noe helt annet når babyen kommer ut, hvem vet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

tenkte navn lenge før jeg ble gravid jeg!! har mange jeg liker, men mest sannsynlig vil jeg kalle opp min bestemor viss det blir jente. Leikny heter hun. Blir det gutt så liker jeg Gabriel veldig godt, men også Lindor. Gutta vi har fra før har to norske navn og ett serbisk, så det blir nok det samme med denne lille... ( vi bruker bare de to norske da. De er begge oppkallet!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Navnenen hadde vi klare før jeg ble gravid.

 

Jentenavn : Svanhild-Krestense

Guttenavn : Arvid-Sigurd

 

Har to barn fra før,som har et dobbeltnanv. Eldste er ikke oppkalt,men det er gutten og det kommer også neste til å bli. Jenta får nøyaktig det samme navnet som min mormor hadde,blir det gutt blir det oppkalling etter guttens morfar og oldefar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...