Gå til innhold

Dere med termin rundt 18. august...


Håper vi får det til

Anbefalte innlegg

Hei!

I følge mensen har jeg termin 18. august. Selv om jeg merket det på kroppen nesten to uker før jeg skulle ha mensen, har jeg ikke hatt annet enn mye murring og menstruasjonssmerter. Tror også at jeg kan være lenger på vei siden jeg fant det ut så tidlig. Tok testen 4. desember.

Hvordan kjenner dere graviditeten der som har termin i samme tidsrom?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Er i dag 5 uker på vei i følge mens tremin, har ut i fra dette også termin den 18 august :)

Jeg har hatt "mensmurringer" siden seks dager før ikm, De er der fremdeles, men kommer og går i perioder noen ganger med stikkinger på den ene eller den andre siden... (du skal vist nok bare kjenne det på den ene siden?) Er ellers ganske oppblåst, og buksene sitter ganske stramt rundt magen og kan være ubehagelig. Brystene brenner liksom litt på sidene av og til og er litt ømme. Litt mer kveldstrøtt enn normalt. Er ellers i fin form og trodde helt til jeg ser hva jeg har skrevet nå at jeg ikke hadde så mange symptomer :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og God morgen!!

 

Jeg skulle faktisk ønske jeg kjente litt mer jeg, så jeg viste at "alt var som det skulle".. Samme med deg, mensmurringer siden dagen jeg skulle hatt mens.. Trøtt som bare det, og litt uvel.. Ikke kvalm, bare litt uggen.. Jeg har samme termin dato som deg Bragefårsøsken, 18.08 :)

Så forsatt tidlig, mye som kan skje, men skal være glad om jeg slipper unna den største kvalmen!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg kjennte det da jeg ble befrukta :-)) så min termin er vel ganske nøyaktig. Jeg er kvalm når ikke har spist, kvalm når jeg har spist! Kvalm når jeg er trøtt! Kvalm når jeg er sliten! Heldigvis så kaster jeg ikke opp. (bank i bordet!!) Ellers er jeg mye trøtt, har litt ømme pupper og snev av halsbrann, også litt mensmurring da..

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...