Tante Bassa Skrevet 14. desember 2007 #1 Skrevet 14. desember 2007 Har vært i Sverige og handlet i dag, og kjøpte bla en eske med lakrispiper som vi skulle kose oss med i jula. Skulle bare smake på en, og nå klarer jeg ikke å stoppe å spise. Mmmmm, elsker lakrispiper. hehe :-)
mumitrolletermammantilmille Skrevet 14. desember 2007 #2 Skrevet 14. desember 2007 Åhh. Nå fikk jeg en sånn hærlig assosiasjon til barndommen, jeg hadde bursdag og vi lekte tampen brenner. Mamma hadde gjemt lakris piper:)
Gjest Skrevet 14. desember 2007 #3 Skrevet 14. desember 2007 Åh, jeg elsker lakrispiper ja. Brukte å få det eller gul smurfeske en gang iblandt. Mmmmmmmmm......lakrispiper får jeg kjøpt borti gata her, men gul smurf har jeg ikke set på mange mange år nå (
Tante Bassa Skrevet 14. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 14. desember 2007 Åå, hadde helt glemt gul smurfeske. Det var jo sååå godt.
*Amy Lee 09.03.08 :) HAR FØDT! Skrevet 15. desember 2007 #5 Skrevet 15. desember 2007 ÅÅÅÅÅÅ.....SONJA S!!!!!!!.....måtte du si det da....snuuuuufs.....var i sverige forrige helg,men glemte helt av lakrispipene ((((.....skjønner godt at du ikke klare stoppe & spise de ) hehehehe.....heldiggrisen )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå