Gå til innhold

Hvor mye punger dere ut med til julegavene??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har funnet ut i år at jeg må skjerpe meg og ikke bruke for mye penger til julegaver. Når januar kommer blir det en tøff måned ettersom pengene mine er gått til julegaver.

Jeg skal prøve å holde det til rundt 2000kr og ikke mer. Blir spennende å se om jeg klarer det;)

Hvor mye bruker dere på julegaver?

(ps. den eneste dyre gaven jeg gir i år er til min sønn. han ønsker seg så sterkt den store "mac" lastebilen fra "Biler" filmen:) (ca500kr)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har brukt ca 4000 tror jeg... for mye etter min mening, men men... har ikke kjøpt så dyre gaver, men har veldig mange å kjøpe til......

Skrevet

Altfor mye.Men det er pga at mannen min sin familie har 'dyre' vaner når det kommer til gaver.noe jeg har prøvd å endre i flere år uten hell.Så den galskapen får han betale selv.

Men det virker som noe av alt gnålet har gått inn,så neste år skal alt modereres.

Totalt mellom 12 - 15 000.

Skrevet

vi bruker ca 4000 - 5000 kr...

Skrevet

Bruker nok 12-15000 kr i julegaver. Men har kjøpt juniorseng til sønnen vår og speilreflekskamera til oss selv. Så det er jo 10 000 kr bare det. Så bruker nok 4000-5000 kr til resten av familien. Ikke hver jul vi bruker så mye.

Skrevet

I overkant av 3000,- Det er til 13 personer... Men har kjøpt litt nå og da. Litt bedre å slippe å ta alt i desember.

Skrevet

2000,- her også. Har tilsammen 8 personer å kjøpe til, så rundt 200-250 per gave, varierer.

Skrevet

Vi har brukt rundt 15000 i år. Ungene har vokst fra lekene sine og trengte litt nytt og vi gir noe ekstra fint til svigers siden de hjelper oss så mye. Vi har hatt et veldig bra år med bedriften vår og synes vi fortjener å flotte oss og familien litt. Blir nok ikke så mye til neste år.

Skrevet

Er ikke helt sikker, men tror vi havner på 3-4000. Det er til alle inkl snuppa. Gubben og jeg lurte på om vi skulle kjøpe oss et speilrefleks kamra til jul, det er selvsagt ikke med i summen.

Skrevet

Ca 7000 ble det vel. men det er inkludert 2000 til sambo (psp) som jeg liksom eeeegentlig ikke skulle kjøpe. Men den er litt til meg også da=)

Skrevet

rundt 10000kr tror jeg. Alt for mye, men har brukt en del på mannen, meg selv og barna.

Skrevet

Jeg har hele tiden tenkt at vi slipper billig fra det, men dro frem kalkulatoren og regnet over det nå, og er allerede i underkant av 6000,- Og da er ikke julegave til meg fra sambo og ungene regnet med

Skrevet

I overkant av 10000 kr, har 12 stk vi skal kjøpe til inkludert oss 3 i familien.

Skrevet

meg å min kjære har en 199kr grense iår. så han får en joggebukse fra dressmann :) mini får nye smokker til ca 100kr.

har vel brukt ca 3000kr til sammen på allt 42 gavene ja...

men må si - jeg har laget en god del da!!

Skrevet

Vi bruker ekstreme mengder med penger på jul. Jeg hadde skrekken for i år, men heldigvis slipper vi å kjøpe til de voksne som har barn i år.

Mannen min har nemlig 6 søsken, med partere, barn osv osv osv...

Bruker riktignok litt ekstra på mannen min i år. Laptopen jeg hadde før har dødd, og han trenger egentlig laptop, så da får han det av meg. Men han betaler noe selv og flere av vennene hans er med og spleiser:)

Ender på rundt 30 000 i år tenker jeg. (med det er da inkludert mannens laptop, som koster 12 000)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...