Gå til innhold

se her jenter:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

vil bare takke dere ALLE sammen for en kjempefin tid her inne...

jeg har jo vært her en stund...når jeg har mista (to ganger) så har dere støtta meg og dere har hjulpet meg hele veien..

jeg er veldig takknemlig..så jeg kommer nok ikke til å flytte ut herfra med det første...for jeg er jo enda ikke helt sikker på hvordan det skal gå dette her...men har gode tanker og krysser alt jeg har for at det går bra...det synes jeg at jeg fortjener...

og så til dere andre som har vært her lenge..

IKKE GI OPP....men...tenk på andre ting...jeg gjorde det denne mnd, tenkte at ok..gjør ikke noe om jeg ikke blir gravid, da kan jeg kose meg med vin, baileys, champagne +++ og skulle ta meg en tur på byn med venniner i morgen og flere turer ut i jula..

Jeg begynner også i ny jobb etter nyttår så jeg var glad for at jeg slapp å vere kvalm, trøtt++++ men nå er jeg altså gravid..når jeg minst venta da..men likevel såå koselig..

prøv å kose dere i jula uten å tenke på at dere SKAL lage barn...

uff jeg kunne sikkert skrevet side opp og side ned, men det skal jeg ikke..

ønsker dere bare ALLE SAMMEN LYKKE TIL!!!!!!!!!!!og håper dere alle får en GOD JUL:) med mange nye spirer...

og viss jeg får lov så vil jeg gjerne vere her inne litt til...

klem til alle

og masse babystøv *********************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tuuuuuuuuuuusen takk vennen for fine ord:)

Jeg har fulgt deg en stund og jeg er så utrooolig glad for at du har en liten spire i magen,godt å se at den endelig satt på plass:)

Jeg skal krysse alt jeg har for deg,og for at det skal gå bra denne gangen:)

Ja det er sant som du sier at det er godt å være her inne...at vi kan skrive og støtte hverandre med både små og store problemer og gleder.

Jeg håper du ikke forsvinner helt her inne,du må i alle fall komme å gi oss en oppdatering i ny og ne:)

Ønsker deg og den lille nisse spiren din en riktig god jul:)

håper jeg kan komme etter deg snart vennen:)

stooor klem fra meg;)

Skrevet

Gratulerer så mye stratosen. Dette har du virkelig fortjent. Vi møtes vel på augustklubben, jeg er 6+1 i dag. Masse lykke til videre.

Skrevet

Gratulerer så masse med den lille spiren:) Det virker som det klaffer for mange med en gang de klarer tenke litt mindre på det å skulle lage barn...

men det er jammen meg ikke lett..:)

Ønsker deg masse lykke til videre:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...