ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 14. desember 2007 #1 Skrevet 14. desember 2007 I tilfelle ett til hver, eller ett til avdelingen bare? Gir dere det siste dagen før jul da?
Stor_smil Skrevet 14. desember 2007 #2 Skrevet 14. desember 2007 Det er ca 15 barn i "vår" bhg. Jeg tenkte å bake boller/horn til ungene/ansatte i neste uke, og legge ved en pose twist til de ansatte + ett julekort med mini på ) Altså ett felles til hele barnehagen.. vet ikke helt hva som er vanlig, så da gjør jeg det slik jeg syntes det høres greit ut :-)
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 14. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 14. desember 2007 Oi! Du er en snill mamma Det setter de sikkert stor pris på
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå